Koronavírus určite prispel k zvýšenému záujmu o tablety. Deti sa zo škôl presunuli do domácností a pre chudobnejšie rodiny bolo možno výhodnejšie kúpiť tablet, než notebook. Taktiež rodičia sa presunuli z kancelárií domov a tablety im umožnili byť ešte mobilnejší než s notebookom. Pozrime sa teda, ktoré tablety boli najpredávanejšie. Zdrojom článku je tlačová správa Lenova.
Najpredávanejšie tablety boli značky Lenovo
Lenovo je tretím najväčším predajcom vo svete, ale na Slovensku je prvý a dominuje tabletovému segmentu. S 54,9 % podielom predali v druhom štvrťroku tohto roka viac než dvojnásobok tabletov v porovnaní s Apple-om. Ten má len 22 % podiel.

Pri bližšom pohľade na graf je vidieť, že Lenovo dominovalo segmentu tabletov po celý čas pandémie. Nič nenasvedčuje tomu, aby sa tak nedialo aj v budúcnosti.
Mimochodom, pozrite si sekciu Tablety na Heureke, Lenovo má v TOP 5 hneď tri modely. To potvrdzuje vysoký záujem o tablety tohto výrobcu.

Avšak na druhú stranu je potrebné pozerať aj na cenu – tá je zhruba polovičná v porovnaní s konkurenčnými zariadeniami (Apple, Samsung). Vo výsledku, ak by sme sa pozreli na tržby, Apple a Samsung by pravdepodobne zarobili viac. Nízka cena predáva množstvá, nezaručuje zisky.