MojAndroid

Na Slovensku ročne vznikne aj zanikne asi 750 e-shopov. Ich celkový počet sa za posledné tri roky zastabilizoval zhruba na čísle 8.000. Ziskovosť internetových obchodov závisí od mnohých faktorov, predovšetkým od segmentu v ktorom podnikajú, výške marží, ako aj výške prvotnej investície.

„Najúspešnejšie e-shopy dosiahnu zisk už po roku existencie. Väčšina sa však do výraznejších čísiel dostane až po niekoľkých rokoch,“ hovorí Michal Král, zakladateľ a riaditeľ spoločnosti Pricemania, ako aj expert na online podnikanie.

Tipy ako byť úspešnými na internete a odlíšiť sa od konkurencie prezradí Michal Král už 20. októbra 2016 v Bratislave na konferencii 7. ShopComm. Konferencia je určená začínajúcimi, ale aj už fungujúcim e-shopom.

foto-_michal-kral

Program akcie nájdete na http://shopcomm.eu/program/. Z dvanástich prednášok a prípadových štúdií vyberáme:

  • Expanzia do zahraničia ako príležitosť pre rast tržieb a zisku
  • 7 tipov ako navýšiť zisk e-shopu pred Vianocami
  • Nastavenie komplexnej digitálnej stratégie. Kde začať?
  • 5 vecí, ktoré zaručene zničia váš Facebook
  • Inteligentný redizajn e-shopu, ktorý „za Vás“ urobia zákazníci

Registrovať sa môžete na: http://shopcomm.eu/registracia/.

Generálnym partnerom konferencie 7. ShopComm je spoločnosť PRICEMANIA, hlavnými partnermi sú DPD a ETARGET a partnermi Webglobe – Yegon, Riesenia.com, Shopsupport.sk a MERGADO. Organizátorom akcie je agentúra FUSION.

Mediálnym partnerom konferencie je www.MojAndroid.sk

16.9.2016

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

Nie je možné pridávať komentáre.

+