Za účelom propagácie nedávno predstaveného high-end smartfónu LG G2, spoločnosť LG si pripravila pre fanúšikov značky marketingovú akciu s názvom “G in the clouds”, teda G v oblakoch. Idea za udalosťou spočíva vo vytvorení skupiny balónov formovaných v tvare písmena G a ich vypustenie do ovzdušia. Dôvod, prečo sa tejto akcie zúčastnili masy ľudí je ten, že LG umiestnilo do každého balóna poukaz na jeden LG G2 zadarmo. Vypustené balóny mali po čase prasknúť a ľudia mali nájsť poukážky na rôznych miestach v okolí danej oblasti. Celá záležitosť sa však neodohrala podľa očakávaní spoločnosti a hoci marketingoví pracovníci veria, že každá reklama je svojim spôsobom reklamou, z toho čo sa stalo neboli práve nadšení. Akcia dokonca dostala vtipné označenie World War G, podľa aktuálneho katastrofického filmu.
Čo sa teda stalo ? Vynaliezaví ľudia chceli zvýšiť svoje šance vyhrať pomerne drahý smartfón a priniesli si so sebou rôzne guľôčkové zbrane a iné nástroje, ktorými by si zaistili výhru. Denník KoreaTimes informoval, že pri udalosti bolo zranených 20 ľudí, no príčiny zranení zatiaľ nie sú známe. Spoločnosť LG v snahe urovnať vzťahy so spotrebiteľmi prisľúbila podporu pre zdravotnú starostlivosť zranených a ďalšie podobné udalosti, ktoré boli plánované v ďalších mestách, zrušila.
Zdroj: androidauthority
Pan redaktor, kde su titulky k videu? :D
Hrino myslel som, že už ma neprekvapíš žiadnym komentárom. Toto však prekonalo všetky moje očakávania :)
Dakujeeem :D Vzdy k sluzbam! :D
nechcem rypat ale to video je ozaj useless bez titulkov
Veď ale má pravdu.
To som si nemyslel ze korejcania su na tom az tak zle
tak ale to nieje chyba LG, ale sprostost ludi.
na slovensku by bolo viac zranenych, 20…. malo na slovensku to boli tisice, staci sa pozriet na tlacenice v marketoch v hornej dolnej ako sa idu pomlatit za zlavy…