Za účelom propagácie nedávno predstaveného high-end smartfónu LG G2, spoločnosť LG si pripravila pre fanúšikov značky marketingovú akciu s názvom “G in the clouds”, teda G v oblakoch. Idea za udalosťou spočíva vo vytvorení skupiny balónov formovaných v tvare písmena G a ich vypustenie do ovzdušia. Dôvod, prečo sa tejto akcie zúčastnili masy ľudí je ten, že LG umiestnilo do každého balóna poukaz na jeden LG G2 zadarmo. Vypustené balóny mali po čase prasknúť a ľudia mali nájsť poukážky na rôznych miestach v okolí danej oblasti. Celá záležitosť sa však neodohrala podľa očakávaní spoločnosti a hoci marketingoví pracovníci veria, že každá reklama je svojim spôsobom reklamou, z toho čo sa stalo neboli práve nadšení. Akcia dokonca dostala vtipné označenie World War G, podľa aktuálneho katastrofického filmu.
Čo sa teda stalo ? Vynaliezaví ľudia chceli zvýšiť svoje šance vyhrať pomerne drahý smartfón a priniesli si so sebou rôzne guľôčkové zbrane a iné nástroje, ktorými by si zaistili výhru. Denník KoreaTimes informoval, že pri udalosti bolo zranených 20 ľudí, no príčiny zranení zatiaľ nie sú známe. Spoločnosť LG v snahe urovnať vzťahy so spotrebiteľmi prisľúbila podporu pre zdravotnú starostlivosť zranených a ďalšie podobné udalosti, ktoré boli plánované v ďalších mestách, zrušila.
Zdroj: androidauthority