Než sme sa pamätali z poslednej štatistiky zariadení poháňaných Androidom, máme tu ďalšiu, tento krát od spoločnosti Millennial, ktorý tvrdí, že Android už prekonal 50 %-tnú hranicu, presne 56% všetkých smartfónov, a tak ovládol dokonale trh so smartfónmi. Znamená to, že Apple a iOS, v porovnaní Android a iOS, sú až na každom treťom zariadení, a na jeden iOS pripadajú dva Androidy!
Je to v súlade so správami významných firiem, ktoré stále prinášajú správy, že Android rastie, zatiaľ čo konkurencia stagnuje alebo dokonca upadá do zabudnutia, v prípade Symbianu a Microsoftu je tento úpadok značný. Blackberry si stále udržiava pozíciu s 13%-tným podielom a Apple dosahuje až 28%-tný podiel, čo je však stále malo na neustále sa konkurencii vzďaľujúci Android.
Symbian a Microsoft, s jedným percentom, už kľudne mohli byť zaradené do kategórie „ostatné“. Žiaľ, na naše sklamanie, politika agentúr a ekonomický vplyv spoločností to pravdepodobne nedovolili.
Pokiaľ ide o trh zariadení, Millennial je v štatistike trochu zavadzajúce. „Apple iPhone“ je v štatistike na vedúcej priečke, čo by však znamenalo, že do tohto údaju boli zahrnuté všetky zariadenia iPhone.
Rozdelenie trhu s výrobcami vypadá v tomto prípade ešte viac zaujímavo. Apple vedie celkový rebríček s 23%, zatiaľ čo Samsung, HTC, RIM, Motorola a LG sa doťahujú so 16%, 15%, 11%, 10%, resp. 9% -tnými podielmi.
Zdroj: http://www.millennialmedia.com/
nieje svetovou jednotkou samsung?
android je i v cinskych klonoch nejakych blbosti co sikmooky pozliepal z kontainera….jak moj kolega ma klon klonu superpad 3 flytouch 3 :-D ….android je i vtom zariadeny super :-D takze sa nedivim ze android vedie :-D
Pozor na gramatiku, hneď v prvej vete dve chyby!
1. Než sme sa pamätali…” a
2. “tento krát” – píše s spolu “tentokrát”, od seba treba písať “tento raz”…
Trochu to kazí dojem a nerobí článok najdôveryhodnejším.
Ďakujem za upozornenie, pri množstve článkov sa to stane aj v takých médiách, ktoré možno považuješ za dôveryhodné a pritom sú maximálne spolitizované a ovládané zadávateľmi reklamy, teda o ich nezávislosti sa môže hovoriť potiaľ, pokiaľ sa nedostane na podpis zmluva o reklamnom priestore… A ja sa nehrám na JULS SAVBA…. dokonca aj tam sa nájdu ľudia, ktorí robia chyby z nepozornosti, alebo že sa jednoducho ponáhľajú niečo vytvoriť a priniesť… Len pre zaujímavosť, zaujímalo by ma, ako dlho si písal ten tvoj príspevok a akú literatúru si použil na overenie tvojich tvrdení, čím nechcem spochybňovať tvoje dokonalé znalosti slovenskej gramatiky…
A mimochodom: tentoraz sa tiež píše spolu, to len na doplnenie tvojich dokonalých gramatických vedomostí a poukazovanie prstom na niekoho iného…. :-)