MojAndroid

Cloudová služba Dropbox dnes na svojom blogu oznámila novú posilu. Novou tvárou vo firme je Nicholas Jitkoff, ktorý pôvodne pracoval v Google, kde vyvíjal material dizajn. Vďaka jeho pomoci dokázal Google integrovať nový dizajnový jazyk do väčšiny ich produktov.

dropbox-titulka

Podľa Dropboxu dizajn vždy spájal ich produkty a riešil základné problémy, ktoré majú vplyv na milióny životov na svete. Nicholas bude v novej firme viesť dizajnový tím, ktorý má za cieľ definovať novú víziu pre Dropbox. Okrem toho bude pomáhať rásť aj ostatným talentovaným tímom, ktoré sa venujú dizajnovému výskumu, produktovému dizajnu alebo brand dizajnu.

Náš tip
Ako zabezpečiť Gmail, Dropbox, Facebook a iné služby dvojstupňovým overením | NÁVOD

Nicholas si vybudoval povesť veľmi disciplinovaného zamestnanca, keď úzko spolupracoval s marketingovým a vyhľadávacím tímom v Google. Dropbox používa aktívne, odkedy sa firma rozhodla vyvíjať Quicksilver aplikáciu pre Mac zariadenia.

Zdroj: Dropbox

10.2.2017

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

6 odpovedí na “Autor Material dizajnu odchádza z Googlu. Bude pracovať pre Dropbox”

  1. Material dizajn je asi najhorší dizajn v histórii dizajnu UI. Snáď len Windows XP a jeho Luna bola horšia, ale to bolo výrazne dávnejšie, keď ešte nebol HW dostatočne výkonný. Hnusné farby, ich nevkusná kombinácia, plytvanie s miestom, násilné presadzovanie veľkých žiarivých bielych plôch vypaľujúcich oči, dizajnová úroveň Duck TV. Ako sa pre boha snažia preniknúť s takýmto neelegantným dizajnom do podnikovej sféry? Iba ak pre výrobcov hračiek v kategórie Lego Duplo :)

Pridaj komentár

+