Cloudová služba Dropbox dnes na svojom blogu oznámila novú posilu. Novou tvárou vo firme je Nicholas Jitkoff, ktorý pôvodne pracoval v Google, kde vyvíjal material dizajn. Vďaka jeho pomoci dokázal Google integrovať nový dizajnový jazyk do väčšiny ich produktov.
Podľa Dropboxu dizajn vždy spájal ich produkty a riešil základné problémy, ktoré majú vplyv na milióny životov na svete. Nicholas bude v novej firme viesť dizajnový tím, ktorý má za cieľ definovať novú víziu pre Dropbox. Okrem toho bude pomáhať rásť aj ostatným talentovaným tímom, ktoré sa venujú dizajnovému výskumu, produktovému dizajnu alebo brand dizajnu.
Nicholas si vybudoval povesť veľmi disciplinovaného zamestnanca, keď úzko spolupracoval s marketingovým a vyhľadávacím tímom v Google. Dropbox používa aktívne, odkedy sa firma rozhodla vyvíjať Quicksilver aplikáciu pre Mac zariadenia.
Zdroj: Dropbox
Material dizajn je asi najhorší dizajn v histórii dizajnu UI. Snáď len Windows XP a jeho Luna bola horšia, ale to bolo výrazne dávnejšie, keď ešte nebol HW dostatočne výkonný. Hnusné farby, ich nevkusná kombinácia, plytvanie s miestom, násilné presadzovanie veľkých žiarivých bielych plôch vypaľujúcich oči, dizajnová úroveň Duck TV. Ako sa pre boha snažia preniknúť s takýmto neelegantným dizajnom do podnikovej sféry? Iba ak pre výrobcov hračiek v kategórie Lego Duplo :)
Nuž, napríklad mne sa material dizajn páči veľmi :) a nepostrehol som, že by ma oslovilo niečo nejak extra viac. Od istej doby sa mi napríklad oveľa viac pozdáva celkovo dizajn na nových telefónoch s Androidom (ala Nexus…) v porovnaní s iOS.
pre mna tiez material dizajn zatial top
mne tiež neprirástol k srdu material dizajn. dizajn kitkatu bol v pohode.
je to jednoduchý dizajn, nie každý má rád zložité veci…
Podnikova sfera odkedy potrebuje elegantny dizajn? Podnikova sfera potrebuje maximalnu pouzitelnost a prehladnost a presne to material design ponuka. Ked uz chces kritizovat aspon trocha by si sa v tom mohol vyznat ty Lego Duplo :)