Najväčšia marketingová a mediálna konferencia Living on the Edge 2017 privíta v Bratislave odborníkov na médiá zo Slovenska a viacerých krajín sveta už 11. apríla.
Viacerých zaujímavých tém z mediálneho sveta sa bude týkať mediálna časť konferencie LOTE 2017.
O výzvach médií budú hovoriť Ivan Antala z Rádia Expres, Mathias Settele z Markízy, Daniel Živica z agentúry MEC a Vladimír Mužík z Mafry Slovakia. Zaujímavá bude aj diskusia riaditeľov televízií.
Okrem šéfa televízie JOJ Marcela Gregu a Václava Miku z RTVS prijali pozvanie aj dvaja riaditelia z Česka – Marek Singer z FTV Prima a Štěpán Wolde z Óčka. Z trochu iného súdka bude prednáška Grzegorza Jankowského a Michaila M. Lisieckeho z Poľska. Kým Jankowski bol dlhoročným šéfredaktorom týždenníka Fakt, Lisiecky je prezidentom vydavateľstva PMPG Polskie Media SA. Na Slovensko prichádzajú, aby porozprávali o situácii na mediálnom trhu v Poľsku, najmä o vplyve súčasnej politiky.
Vystúpi aj Maxim Behar z Bulharska, prezident Medzinárodnej organizácie pre komunikáciu a konzultáciu (ICCO) – najväčšej medzinárodnej organizácie public relations. Bude hovoriť o tom, aká je úloha PR v čase boomu sociálnych sietí. Mediamix, programatické nakupovanie, distribúcia televízneho obsahu sú ďalšie z mnohých tém mediálnej časti konferencie.
Korporátna kultúra, značka len prostredníctvom sociálnej siete či customer experience sú nosné témy marketingovej časti LOTE 2017. TU sa teraz prihláste na konferenciu LOTE2017.