Výborný displej aj multimédiá

Lenovo Yoga Tab 3 Plus nesklame ani displejom. Ten má veľkosť 10,1″ a viac než dostatočne veľké rozlíšenie QHD – 2560×1440 px. Kvalitou sa zobrazovací panel radí ku špičke. Zobrazenie je jemné, pozorovacie uhly výborné a väčšie výhrady nemáme ani k svietivosti a čitateľnosti vo vonkajších prostrediach. Farebné podanie je tiež na výbornej úrovni, aj keď na čiernu farbu z AMOLED displejov sa stále nechytá. Rozpätie nastavenia jasu je dobrá, aj keď pri najnižšej úrovni by sme uvítali, keby bola ešte o niečo nižšia.

Lenovo Yoga Tab 3 Plus-12

Čo sa týka akýchkoľvek nastavení, tie tu nájdete len v podobe akýchsi prepínačov, ktoré upravia zvuk aj farebné podanie displeja. Presne nastavenie vyváženia bielej, kontrastu či iných vlastnosti obrazu tu však nenájdete. Ako sme už ale spomínali, už v základe ponúka veľmi dobré a kvalitné zobrazenie, ku ktorému nemáme v podstate žiadne výhrady.

Čím Lenovo naozaj poteší, je použitie štyroch predných JBL reproduktorov, ktoré prichádzajú aj s podporou softvérového vylepšenia Dolby ATMOS. Tie poskytujú skutočne kvalitný zvukový prednes, bohatý na výšky aj stredy. Basy samozrejme nečakajte v takom zastúpení ako pri plnohodnotných reproduktoroch, no vzhľadom na určenie zariadenia ani tu nesklamali. Ako celok hrajú reproduktory aj dostatočne hlasne. Sklamaný určite nebudete ani pri použití 3,5 mm audio jacku, na ktorého výstupe si s kvalitnými slúchadlami užijete vyvážený a na basy bohatý zvuk.

Lenovo Yoga Tab 3 Plus-15

Lenovo k zariadeniam vybavených Dolby ATMOS technológiou zvykne pribaliť aj aplikáciu. Tá je určená pre prepínanie profilov zvuku a jeho manuálne nastavenie. V nej je možné ovládať inteligentný ekvalizér, ktorý prispôsobuje hudbu tak, aby znela čo najlepšie. K dispozícii sú profily pre Film, Hudbu, Hry a Hlas. Predefinovať je možné aj vlastný profil, na ktorý môžete hocikedy prepnúť. Priamo v aplikácií môžete tiež zapnúť Virtuálny priestorový zvuk, Posilnenie hlasu alebo Regulátor hlasitosti.

Lenovo Yoga Tab 3 Plus6

V tablete máte k dispozícii aj  13 Mpix zadný fotoaparát, ktorý je určený pre občasné fotenie. Kvalitou sa v žiadnom prípade nevyrovná bežným smartfónom, čo jeho použitie obmedzuje skutočne len na občasné núdzové fotenie. Vo výbave nájdete ešte aj prednú 5 Mpix kameru, ktorá poslúži na videohovory.

Lenovo Yoga Tab 3 Plus-18

15.2.2017