V oblasti spotrebnej elektroniky si značka Lenovo vytvorila začiatkom roka výborné vyhliadky kúpou mobilnej divízie Motorola Mobility za 2,9 mld. dolárov. Lenovu sa tak otvorila brána na americký trh, no potýkať sa musí s menšími predajmi smartfónov. Jednou zo stratégii, ako by mohla Motorola znovu zvýrazniť svoje postavenie na trhu je predaj tabletov. Yang Yuanqing, CEO spoločnosti Lenovo totižto zverejnil plány vydať nový tablet pod značkou Motorola, ktorý by mohol uspieť hlavne na európskom a americkom trhu.
Motorola si stále drží dobré meno aj u nás a to hlavne vďaka minulosti a osobitým prístupom k novým technológiám, ako sme to mohli vidieť napríklad v prípade hodiniek Motorola Moto 360. Lenovo vníma Motorolu ako značku, ktorá pomôže získať majoritné miesto na trhoch, kde so svojimi produktmi dominuje Samsung a Apple. Analytici sa však obávajú, že trh s tabletmi sa už pomaly blíži do stavu nasýtenia, čo podopierajú aj klesajúce čísla medziročného rastu.
CEO Lenovo nebol veľmi špecifický, takže nie je jasné, kedy sa dočkáme nového tabletu od Motoroly. O novinke zo spoločnej dielne Lenovo a Motorola vás budeme samozrejme informovať.
Zdroj: androidauthority
Keď Lenovo prišlo na slovenský trh tak dúfam že tu zobere aj Motorolu :)