MojAndroid

Nedávno sme na našej stránke začali s novou sériou článkov, v ktorých vyslovujeme uznanie rôznym inštitúciám, ktoré si podľa nás zaslúžia pochvalu za rôzne výnimočné kroky v prospech zákazníkov, ktoré na slovenskom trhu nejakým spôsobom vynikajú. Doteraz sme takto vyzdvihli operátora Orange za uvedenie služby Navzájom zadarmo, O2 za zrušenie roamingových poplatkov v Česku a Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb za snahu zaviesť do praxe upozorňovanie pri volaní na audiotexové čísla. Dnes pridávame štvrtú pochvalu, ktorú si podľa nás zaslúžia autori HOPIN Taxi za ústretový prístup pri riešení podnetu zákazníka, ktorý bohužiaľ stále nie je na Slovensku pravidlom. Ak HOPIN Taxi ešte nepoznáte a pýtate sa, čo má taxislužba spoločné s mobilnými zariadeniami, jedná sa o aplikáciu, umožňujúcu rýchlo a pohodlne si objednať taxík podľa vlastných požiadaviek a navyše na mape sledovať jeho príchod. Viac o tejto službe sa môžete dozvedieť v rozhovore s autormi, alebo v recenzii, na ktorú odkazuje náš tip nižšie.

Náš tip
APLIKÁCIE | HOPIN TAXI – majte taxíky vždy pod palcom

Službu HOPIN Taxi využil aj jeden z našich čitateľov, ktorý sa s nami podelil o svoju, trochu negatívnu skúsenosť s taxikárom. Potreboval sa totiž v rámci Bratislavy dostať na Odborársku ulicu a prekvapilo ho, že na križovatke ulíc Bajkalská a Trnavská chcel taxikár odbočiť vpravo. Keďže náš čitateľ touto cestou chodieva takmer denne, vedel, že taxikár si vybral trasu, ktorá je o niečo dlhšia (hoci rozdiel je malý), ale predovšetkým časovo nevýhodnejšia, keďže sú na nej dva “pomalé” semafory. Ako sa čitateľ vyjadril, keby sa ho taxikár bol opýtal, či môže ísť touto trasou, bez problémov by bol súhlasil. Takto ho to však trochu prekvapilo, keďže podľa neho sa nejedná o prirodzenú a určite nie lepšiu trasu na miesto, kam sa potreboval dostať. Svoju skúsenosť teda napísal priamo autorom, pričom zdôraznil, že nejde o nič dramatického, ale výber trasy taxikárom ho zaskočil. Celú situáciu najlepšie ilustruje obrázok, ktorý čitateľ pripojil k svojmu mailu.

hopin

V HOPIN sa k celej záležitosti postavili chlapsky, zákazníkovi sa ospravedlnili s dôvetkom, že dúfajú, že podobný problém sa už nebude opakovať. Vodič, ktorý nášho čitateľa viezol, bol upozornený a autori aplikácie vyzývajú, aby im aj v budúcnosti zákazníci ich služby dali vedieť v prípade akýchkoľvek problémov s objednávkou alebo samotnou jazdou.

Považujeme za pozitívne a nasledovania hodné, že autori aplikácie HOPIN načúvajú zákazníkom a snažia sa na základe ich podnetov službu vylepšovať. Ceníme si to o to viac, že takýto prístup na Slovensku stále nie je pravidlom a heslo “náš zákazník – náš pán” sa u nás mnohokrát nenapĺňa. U HOPIN to však neplatí, sú otvorení názorom a pripomienkam zákazníkov a ak aj vy máte nápad na zlepšenie, kontaktný formulár nájdete priamo na ich webstránke.

TIP na článok

Ak máte aj vy nejakú pozitívnu skúsenosť, ktorá súvisí s mobilmi a mobilným svetom a myslíte si, že by sa o tom mali dozvedieť aj ostatní, dajte nám vedieť v tipe na článok.

29.6.2014

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+