iPhone X vs. Android konkurencia | POROVNANIE

13. septembra 2017 64

Spoločnosť Apple včera predstavila svoje nové smartfóny. Kým iPhone 8 a 8 Plus sú iba iteráciou predchádzajúcich modelov, iPhone X pútal najviac pozornosti. Ponúka oveľa viac vylepšení a noviniek, z ktorých niektoré sme už videli na iných smartfónoch, no ďalšie tu zažili premiéru. Ako si ale poradí v priamom porovnaní s ostatnými vlajkovými loďami na trhu? Odpoveď nájdete v tabuľkách nižšie.

TIP:6 funkcií, ktoré si iPhone X “požičal” od Androidu. A 8, ktoré mu môže Android závidieť

 iPhone XSamsung Galaxy Note 8Sony Xperia XZ1HTC U11LG V30
OSiOS 11Android 7.1.1 NougatAndroid 8.0 OreoAndroid 7.1 NougatAndroid 7.1.2 Nougat, LG UI
Rozmery143,6 x 70,9 x 7,7 mm162,5 x 74,8 x 8,6 mm 148 x 73,4 x 7,4 mm153,9 x 75,9 x 7,9 mm151,7 x 75,4 x 7,4 mm
Váha174g195 g155 g169 g158 g
IP certifikáciaIP67IP68IP68IP67IP68 + MIL-STD-810G
Displej5,8" Super AMOLED6,3" Super AMOLED5,2" IPS LCD5,5" Super LCD56,0" P-OLED
Displej - ochrana---Corning Gorilla Glass 5
Corning Gorilla Glass 5Corning Gorilla Glass 5Corning Gorilla Glass 5
Displej - rozlíšenie1125 x 2436 pixelov1440 x 2960 pixelov1080 x 1920 pixelov1440 x 2560 pixelov1440 x 2880 pixelov
Displej - ppi458 ppi521 ppi424 ppi534 ppi537 ppi
Fotoaparát12 MPix f/1.8 + 12 MPix f/2.4, dual OIS26mm 12 MPix f/1.7 + 52 mm 12 MPix f/2.4, dual OIS, Dual Pixel19 MPix, f/2.0, EIS12 MPix, f/1.7, OIS16 MPix f/1.6 + 13 MPix f/1.9, OIS
Veľkosť pixelov fotoaparátu---1,4 µm + 1,0 µm------1,0 µm
Predný fotoaprát7 MPix, f/2.2, TrueDepth camera8 MPix, f/1.713 MPix, f/2.0, 1,12 µm16 MPix, f/2.05 MPix, f/2.2
CPUApple A11 BionicExynos 8895 OctaQualcomm MSM8998 Snapdragon 835Qualcomm MSM8998 Snapdragon 835Qualcomm MSM8998 Snapdragon 835
GPU---Mali-G71 MP20Adreno 540Adreno 550Adreno 540
RAM3 GB6 GB4 GB4/6 GB4 GB
Vnútorná pamäť64/256 GB64/128/256 GB64 GB64/128 GB64/128 GB
microSDNieÁno (256 GB)Áno (256 GB)Áno (256 GB)Áno (256 GB)
Kapacita batérie---3300 mAh2700 mAh3000 mAh3300 mAh
Dátová sieťLTE-A (4CA) Cat 16 1024/150 MBps, HDSPA 42 MbpsHSPA 42.2/5.76 Mbps, LTE-A (4CA) Cat16 1024/150 MbpsHSPA 42.2/5.76 Mbps, LTE-A (4CA) Cat16 1024/150 MbpsLTE-A (4CA) Cat16 1024/75 Mbps, HSPA 42.2/5.76 MbpsHSPA 42.2/5.76 Mbps, LTE-A (4CA) Cat16 1024/150 Mbps
Napájací konektor Lightning portUSB-C, USB 3.1USB-C, USB 3.1USB-C, USB 3.1USB-C, USB 3.1
IRNieNieNieNieNie
Bluetoothv5.0v5.0v5.0v4.2, s aktualizáciou v5.0v4.2
NFCÁnoÁnoÁnoÁnoÁno
Wi-FiWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, hotspotWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspotWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, DLNA, hotspotWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, DLNA, hotspotWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, DLNA, hotspot
SenzoryAkcelerometer, gyroskop, proximity, kompas, barometer, Face IDAkcelerometer, gyroskop, proximity, kompas, barometer, skener odtlačkov, skener tepu srdca, SpO2, skener dúhovkyAkcelerometer, gyroskop, proximity, skener odtlačkov, barometer, kompas, skener farebného spektraSkener odtlačkov, akcelerometer, gyroskop, proximity, kompasAkcelerometer, gyroskop, proximity, kompas, barometer, čítačka odtlačkov, farebné spektrum
InéRýchle nabíjanie, Bezdrôtové nabíjanie, Siri, Face ID bezpečné odblokovanie tvárou, Quick Charge 2.0, Qi, ANT+, Samsung DeX, bezdrôtové nabíjanie Qi/PMA, Quick Charge 3.0, 960 FPS super-spomalené videá, 3D Creator skenovanie 3D objektovQuick Charge 3.0, stereo nahrávanie zvuku vo videuQuick Charge 3.0
 iPhone XMoto Z2 ForceHuawei P10OnePlus 5Xiaomi Mi Mix 2
OSiOS 11Android 7.1.1 NougatAndroid 7.0 Nougat, EMUI 5.1Android 7.1.1 NougatAndroid 7.0 Nougat, MIUI 9
Rozmery143,6 x 70,9 x 7,7 mm155.8 x 76 x 6.1 mm145,3 × 69,3 × 6,98 mm154,2 x 74,1 x 7,3 mm151,8 x 75,5 x 7,7 mm
Váha174g143 g145g153 g185 g
IP certifikáciaIP67Odolnosť voči postriekaniu vodou---------
Displej5,8" Super AMOLED5,5" P-OLED5,1" IPS5,5" Optic AMOLED5,99" IPS LCD
Displej - ochrana---ShatterShield (odolný voču roztriešteniu)Gorilla Glass 5Corning Gorilla Glass 5---
Displej - rozlíšenie1125 x 2436 pixelov1440 x 2560 pixelov1080 x 1920 pixelov1080 x 1920 pixelov1080 x 2160 pixelov
Displej - ppi458 ppi534 ppi432 ppi401 ppi403 ppi
Fotoaparát12 MPix f/1.8 + 12 MPix f/2.4, dual OIS12 MPix, f/2.0, 20 MPix, f/2.2 + 12 MPix, f/2.216 MPix f/1.7 24 mm + 20 MPix f/2.6 36 mm12 MPix, OIS
Veľkosť pixelov fotoaparátu--1,25 µm--1,12 µm + 1,0 µm1,25 µm
Predný fotoaprát7 MPix, f/2.2, TrueDepth camera5 MP, f/2.28 MPix16 MPix, f/2.05 MPix
CPUApple A11 BionicQualcomm MSM8998 Snapdragon 835HiSilicon Kirin 960Qualcomm MSM8998 Snapdragon 835Qualcomm MSM8998 Snapdragon 835
GPU---Adreno 540ARM Mali-G71 MP8Adreno 540Adreno 540
RAM3 GB6 GB4 GB6/8 GB6/8 GB
Vnútorná pamäť64/256 GB64 GB64 GB64/128 GB64/128/256 GB
microSDNieÁno (2 TB)Áno (256 GB)NieNie
Kapacita batérie---2730 mAh3200 mAh3300 mAh3400 mAh
Dátová sieťLTE-A (4CA) Cat 16 1024/150 MBps, HDSPA 42 MbpsLTE-, HSPALTE, HDSPA 42 MbpsHSPA, LTE-A (3CA) Cat12 600/150 MbpsHSPA, LTE
Napájací konektor Lightning portUSB-C 1.0USB-CUSB-C, USB 2.0USB-C 1.0
IRNieNieNieNieNie
Bluetoothv5.0v4.2, po aktualizácii na Android O v5.0v4.2v5.0, A2DP, LE, aptX HDv5.0, A2DP, LE
NFCÁnoÁnoÁnoÁnoÁno
Wi-FiWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, hotspotWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, WiFi Direct, hotspotWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, DLNA, hotspotWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, WiFi Direct, hotspotWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, WiFi Direct, hotspot
SenzoryAkcelerometer, gyroskop, proximity, kompas, barometer, Face IDSkener odtlačkov, akcelerometer, gyroskop, proximity, kompas, barometer, Akcelerometer, gyroskop, proximity, kompas, barometer, čítačka odtlačkovSkener odtlačkov, akcelerometer, gyroskop, proximity, kompas Akcelerometer, gyroskop, proximity, kompas, barometer, čítačka odtlačkov
InéRýchle nabíjanie, Bezdrôtové nabíjanie, Siri, Face ID bezpečné odblokovanie tvárou, Turbo Charging+Quick ChargeDash ChargeQuick Charge 3.0

Ako v tabuľkeách vidíte, rozdielov medzi súčasnými vlajkovými loďami je skutočne dosť. Na druhej strane, špecifikácie na papieri sú jedna vec a použitie v reálnom svete druhá. Tu si už každý používateľ musí spraviť vlastný názor. Ak vás ale predovšetkým zaujímajú špecifikácie, môžete si ich porovnať v našich tabuľkách.

Ktorá vlajková loď tohto roku vás oslovila najviac? Je to nový iPhone X? Či niektorý ďalší smartfón z nášho porovnania, prípadne nejaký iný? Dajte nám vedieť v diskusii pod článkom a nezabudnite hlasovať v ankete.

Ktorá vlajková loď roku 2017 vás oslovila najviac?

Zobraziť výsledky

Loading ... Loading ...
Zapojte sa do diskusie (64)

Tagy :

Pravidlá diskusie
Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.
Nahlásiť chybu v článku
  1. Loading ...
Diskusia k článku
  • jookas

    NFC pri iPhone ma daleko od plnohodnotneho NFC.

    • hejter

      A co ti na nom chyba? Jedina rozumna vec, na ktoru mozes NFC vyuzit su platby mobilom. A tie pokial viem, nefunguju u nas ani s androidom.
      Veci ako NFC tagy a posielanie obrazka cez NFC je somarina, ktoru som nikdy nepouzil. Pardon … raz, ked som si to zo zvedavosti vyskusal.

      • jookas

        Posielanie obrázkov je celkom fajn feature ktora funguje a občas používam. A preco by platby nemali fungovať? Používam už minimálne rok bez problémov narozdiel od u nás nefunkčné ho Apple pay.

        • hejter

          A ked nemam tatrabanku? Tak si mozem piskat aj s androidom.

          • jookas

            Lenže to nie je chyba androidu ale tvojej banky. S Apple pay si môžeš pískať všeobecne.

          • Mačacia Hlava

            Na Apple Pay nepotrebujes podporu banky.

          • jookas

            Clovece este ze ta mame. Si objavil Ameriku. Cely cas sa tu mimochodom bavime o nfc. Btw. ani android pay nepotrebuje podporu banky ale nefunguje na SK rovnako ako Apple pay. Ale kedze na androide je normalna verzia nfc tak normalna banka moze vytvorit aplikaciu a mozes platit mobilom. Urob to na iPhone (^_-)

      • NFC platby fungujú aj u nás, len musíš byť v určitej banke.

        • Jan Gondkovsky

          Tatrabanka

          • AndyMann

            Myslim, ze uz to funguje aj vo VUB a este v jednej banke u nas ale kazdopadne to nesledujem do detailov nakolko som tiez v TB a co sa tyka NFC platieb, max. spokojnost

        • Spixy

          česká ČSOB to podporuje, snáď to príde aj do tej slovenskej…

      • Jan Gondkovsky

        Ja platim stale mobilom cez NFC Mam samsung galaxy A5 2017 a platil som aj z a3 2016 a a3 2017

  • =_=

    Ja som sa fakt zasmial nad tým “iphonom” veď to je úplne na nič

    • ccc01

      Presne ako sa píše v článku: “špecifikácie na papieri sú jedna vec a použitie v reálnom svete druhá.” To je vec subjektívna, takže takéto vyjadrenia sú nanič. Jedíné čo je nanič, je byť Android alebo na druhej strane iPhone ovca.

      • Pepo

        Súhlasím s tebou. Sú tú veci, ktoré sú lepšie tam, alebo tam. Každopádne Apple zase raz ukázal, že ešte nie všetko zabudol. Ceny sú ale totálne prestrelené… Asi jediné čo vieme s istotou povedať je, že Apple so svojim A11 chipset to Qualcommu, Samsungu a rozhodne Mediateku natrie na plnej čiare.
        Inak, osobne preferujem Android, pre jeho otvorenosť. Ale najradšej mám technológie ako také, a tak nechápem ľudí, ktorí vehementne obhajujú jeden alebo druhý tábor…

        • Rastislav Salamon

          najväcsou chybou je ze pouzivatelia iphonov ho vychvaluju voci androidu, ale mali v ruke len androidy do 150€ a nie poriadne vlajkove lode, to je ako porovnavat skodu v lambom

      • =_=

        Akože jasné veď je pravda že iOS je oveľa “jednoduchší” systém takže nepotrebuje ten iphone také hardwareove vybavenie ale zase oni nič nové nepriniesli pri tej 8 ten X je iný ale tiež žiadna sláva :-/

    • SAMDET

      Ja som az plakal ako som sa smial a to hlavne na iphone8 ved to je sedmicka s prepisanou sedmickou na osmicku

  • DfKukTd

    Kvalita HW u iphonu opät ukazala ze s prehladom odrovna kram s ceruzkou od samsungu.
    Je to proste ina liga.
    Iphone je ziadany,chce ho kazdy od deti az po najmocnejsich tejto planety cize reci roznych sociek,samsung trolov a ludi ktory ho nikdy mat nebudu je na smiech.
    Tak nech zije novy kral smartfonov a jeho 4 rocne aktualizacie.

    • SAMDET

      Fakt velka kvalita. Ok iPhone x je z iPhonov najlepsi ale spomedzi ostatnych smartfonov odpad. Chcu ho len ludia, ktory si podla mna nevedia vyratat pomer kvality a ceny.

    • over-g

      Dobra ironia ..palec hore :-)

    • mp

      Predpokladam ze dokazes napisat v com ip x odrovna note8 alebo len tak vypisujes o niecom comu nerozumies :D
      Ide o mobil tak spomen jeho vyuzitelnu vlastnost
      Nie len znak na zadnej strane pre ktory ho niekto chce alebo super amoled displej od konkurencie na prednej strane ci tvar a vodeodolnost kde dosiahol na parametre predchadzajucich android modelov starsich rocnikov

      • Rastislav Salamon

        typicka i-ovca chvalim nieco ale neviem preco, vlastne viem, lebo to ma logo ohryzeneho jablka

    • Rastislav Salamon

      jedine co zatial odrovnal je tvoj rozum

  • sakonn

    Tie tabulky sa na mobile nedaju vobec citat…

    • Spixy

      tak si to otvor na PC

  • Romanexko

    Ten kto kupuje pravidelne iphony sa moze vykaslat na nejaky super ultra vykon nakolko na tom iphone akurat tak pozera internet a telefonuje popripade par hier zahra… jedine z coho si mozu brat priklad vyrobcovia android smartfonov je podpora zariadenia… u vlajkovych lodi (ktore sa cenovo blizia alebo dokonca predbehli obycajne modeli iP8 a 8 plus) by mali aktualizaciami podporovat dlhsie ako 2 roky… minimalne na 3 roky a u strednej triedy nech to su 2 roky – hw v telefonoch ci uz aj 2 roky stary Samsung s6 alebo starsi note4 kludne mozu byt aktualizovane aj v roku 2018 a vykon na to maju… sak tie telefony nestali 300€ pri uvedeni… ako byvaly pouzivatel iPhonu som bol s podporou ovela viac spokojny a aspon bolo vidno ze apple nezahodi aj 3 rocny telefon do kosa pri planovani aktualizacii :) nejaky vykon som na iphonoch nikdy neriesil nakolko ide o uzatvoreny system a riesil som skor pohodlne pouzivanie ios ako to ze to v antutu zadeli cez 100k bodov :)

    • Rastislav Salamon

      pokial viem tak na Note 4 este stale vychadzaju bezpecnostne aktualizacie, takze podpora je viac ako dobra a to uz je hodne stary telefon a co tyka aktualizacii tak najstarsi model od applu na ktory vyjde aktualizacia sa pravidelne stava nepouzitelny, lebo uz na to proste nema HW, takze niekedy je to aj na skodu

  • Pelle

    Samsung galaxy s8 nie je vlajková lod z roku 2017 ? hlavne že druhé fóny tam sú napríklad P10 ktorá vyšla v podobnom období.

    • Mačacia Hlava

      Ale chod, S8 zaostava v Antutu za rok starym iPhonom 7 Plus, teraz som spravil benchmark s iOS 11 narast o 5000 bodov: https://ibb.co/fzACMv

  • Mačacia Hlava

    Novy kral prisiel!!! Viem ze toto je Android portal ale iPhone X nasadil latku hodne vysoko, pocitam ze mozno v Q2 2018 sa zacnu Android telefony troska dotahovat

    • over-g

      Teda tvoju vysku by som nechcel mat :-D az vyrasties, pochopis v akej vyske je ta latka :-)

    • Romanexko

      To je sice pekne ale zevraj ma byt vyrobenych len urcity pocet kusov a dostupnostou to tiez nebude ziadna slava :) a konkretizuj tu latku prosim ta lebo nejak mi to uniklo (procesor a celkovy vykon je generacna povinnost) – skor mam pocit ze iphone sa konecne x modelom dorovnal androidom ako napriklad v rychlo nabijani, bezdrotovom nabijani a bezramcikovym vzorom a pri fotaku to stale nebude mat na fotak z galaxy s8 alebo note 8 (byt uneseny z marketingovych prezentacnych videi na keynote moze byt len cisty sialenec) u 7 tiez prezentovali ako nadherne foti 7 plus a v reale to fotilo o trosicku lepsie ako 6s plus :) a vela funkcii vyplyvajucich z iOS pride aktualizaciou aj na starsie zariadenia… jedine co dotiahli navrch je tak faceID co mna osobne neoslovilo a potom truetone displej ale tiez to je ako v pripade 3d touch ktory som napriklad ja vyuzival mozno v 5% pripadov a keby to nemalo tak ma to ani nestve :-D co ale ma nastvalo je vynechanie touchID ktory som si na ios zariadeniach oblubil

      • Mačacia Hlava

        Berme to globalne, iphone X + Apple Watch Series 3… Mas nejaku serioznu nahradu v androidovom prevedeni? A TrueDepth camera s dot projectorom a IR senzorom tiez nema konkurenciu ak ano, napis konkretny telefon a chcem aj ukazku AR v ich prevedeni. MAl som v ruke Samsung S8 Edge a to AR na tvare skacu pixle, nic moc pretoze pouziva iba kameru a nema pridavny hw.
        A akosi zabudate na najdolezitejsiu vec. A11 Bionic ma hw podporu pre neuronove siete, aky chipset na androide ma nieco take??? Dakujem

        • Romanexko

          A nakolko si nedrzal v rukach iphone x tak sa to stale len zaklada ako to bolo odprezebtovane a nie realne vyuzite :) tieto veci cosi napisal vyuzije mozno 1 z 10 pouzivatelov :-D iphone som kedysi kupoval nie koli chipsetu ale koli zakladnym veciam ktore zvladal na vybornu :) ked bude iphone x v obchodoch a bezny clovek to bude mat moznost vyskusat potom mozeme porovnavat :) mna len dostalo to ze nieco odprezentovali a podaktori uz mokro v gatoch :) pokial viem tak Huawei predstavil procesor Kirin 970 ktory ma mat umelu inteligenciu a tiez z toho nikto nestrieka este :-D

          • Mačacia Hlava

            Suhlas s vacsinou veci co pises, treba to vidiet v praxi. Ale nevyjadril si sa k Apple Watch S3 a ich originalnemu napadu s esim kde mozes mat to iste cislo a nepotrebujes fyzicku sim v hodinkach. Chce to podporu od operatorov ale Apple ma kompetencie si take nieco vydobit. Ten Kirin 970 je len na papieri – podla mna ked Huawei uvidi A11 Bionic asi hodi cely projekt do kosa

          • over-g

            Tvoje nadsenie je obdivuhodne, ale mozno by bolo lepsie keby sa Apple zameral na vydrz baterie svojich zariadeni (spec. watch), lebo prax je zalostna

          • Mačacia Hlava

            Mam Series 2 a normalne pouzivanie 2 dni plus takze kazdu druhu noc ich dat na 1h na wireless stojan a este ti tam svieti ako stolne hodiny zase nevnimam ako nejaky problem. Berme to ako chceme a ja som odbornik aj na Android zariadenia, ale ekosystem zariadeni Apple – iMac//Macbook – iPhone – iPad – Watch je na dost vysokej urovni. Nic nenastavujes a vsade mas autosync. Skoncim pracu na macu, otvorim ipad mozem pokracovat … vsetko ide na iCloud. Su alternativy ale potrebujes na to plno pridavneho softweru do pc a telefonov a to uz nie je ono

          • Romanexko

            Hodinky nejak neriesim nakolko aj tie co doma mam nevyuzivam nejak a v tomto som neni doma… zalezi ako bude ta funkcia dostupna a ci bude aj mimo velke staty podporovana – UK- USA a Nemecko asi budu ale tu na slovensku mozno o par rokov ako aj v pripade apple pay ktory nieje vsade dostupny co zamrzi… u Apple produktoch bolo vzdy top prepojenie vlastnych zariadeni len co sa tyka sluzieb tam uz je to mimo USA horsie

          • roman

            Toto nemyslis vazne :D: “Apple Watch S3 a ich originalnemu napadu s esim” ved samsung ma hodinky s esim uz 2 roky na trhu … teraz to vyda apple a hned to je originalne? :D

          • memphis.magneto

            Kirin 970 predstavil Huawei v Berlíne. Tvoj A11 je len na papieri.

        • Fyi de Will

          Ja používam vlastnú hlavu, mozog, takže neurónové siete mi netreba, ale tebe sa zídu. ;-)

        • Odur

          Vysvetlíš mi prosím ťa, komu u vlastníkov Iphone bude za potreba taký výkon? Tým uzavretým systémom si nepomáhajú, nedá sa to kde využiť. Áno čipset bol vždy silný ale u Apple som to nikdy nepochopil že vlastne k čomu.

          Jedine s čím prevratným naozaj prišiel je FaceID kde teraz všetko záleží len na algorytmoch inak sa mi to páči..

          Nie som nadšenec ani bezdrôtového nabíjania (batéria sa tým hrozne ničí), dizajn neprekvapil a fotoaparát bude asi stále lepší u note8. A tu si počkám aj na fotky z V30 ale tu sa budem rád mýliť. Takže ešte raz napíš v čom sa má adroid doťahovať?

        • SAMDET

          Hlavne s8 edge…

        • Ginovsky Lubo

          ja ked to tu citam, prosim Ta kolko ludi zo 100 si bude kupovat mobil na zaklade toho, ci ma TrueDepth kameru s nejakym projektorom, ci pouziva nwejake neuronove siete a podobne blbosti? Nikto, snad jeden zo 100 ludi. Toto nikoho nezaujima.

    • SAMDET

      A v com ako nasadil tu ladku?
      V displeji od Samsungu, kilomertovymi ramikmi alebo bezdrotovym nabijanim…

      • Mačacia Hlava

        Face ID? Najlepsie zvladnuta AR na trhu? CPU s podporou neuronovych sieti a strojoveho ucenia? Airpower?

        • SAMDET

          Videl som ako dobre to face id ide…

    • mar bartian

      a stale to je len telefon pri ktorom nevies ani ikony na displeji upratat tak ako by si chcel…

  • Fyi de Will

    xz1 compact, môj favorit. :-)

    • Odur

      ja už ho mám predobjednaný. Samozrejme nie zo sony stránky :D

    • Old Shatterhand

      Je to dobry telefon ale aj tak #1 je XZ Premium

      • Fyi de Will

        mne stačí, ide mi hlavne o veľkosť. xz premium a xz1 majú oproti compaktu len hdr displej, dualsim, 64 gb interné úložisko a inú zadnú stenu, čo je pre mňa nepodstatné. ale compact má takú istú baterku pri nižšom rozlíšení displeja, ako xz1 a to už pre mňa podstatné je. ;-)

  • vlk

    myslim ze X ma nieco na co sa bohuzial nedotiahne ziadny androidovy telefon, prva vec je ze aktualizacie bude dostavat kludne 5-7 rokov od uvedenia a druha vec, ziadny android nema ios

    • BabaDža

      Ty kde zijes? V riti si bol hovno videl led toto pises a urcite este teraz mas iPhone 4s :)

  • melo001

    k androidu sa vratim uz len vtedy ked nebudem mat na ios :)

    • jookas

      Pokiaľ ťa to vzrušuje už teraz koľko iPhone stojí tak naň nemáš ani teraz ?

  • Silvester

    pre mňa je jednoznačne víťaz LG V30. fotenie v tme, dizajn, pomer ceny vs. výkonu (o dosť lepší ako rpedražený Note 8)…jedine mi vadí, že LG G4 mali veľké problémy so zákl, doskou a stalo sa že ti proste jedného dňa odišiel mobil a síce ti ho vymenili hneď zadara, ale keď si si to nezálohoval (ako ja) tak prúser… ale idem do LG V30. najlepší pomer cena/hodnota na trhu momentálne (september 2017)

  • Pingback: Samsung zarobí na iPhone X viac ako na vlastnom Galaxy S8()

Potrebujete poradiť? Vyskúšajte AndroidForum.sk


Aktuálne témy a príspevky: