MojAndroid

Instagram, ktorý bol pôvodne určený iba na jednoduché zdieľanie fotografií medzi smartfónmi iPhone, sa za posledných 5 rokov stal multiplatformovou sociálnou sieťou s funkciami Messengeru, ktorá svojou popularitou konkuruje aj službe Facebook z domácej stajne. Už nejakú dobu funguje ako reklama na rôzne produkty cez celebrity a používateľov s vysokou mierou sledovateľov. Teraz služba prichádza s funkciou Checkout, ktorá umožní spoločnostiam predávať tieto produkty priamo z aplikácie Instagram.

Doteraz Instagram dovoľoval značkám pridať k fotografiám svojich produktov tag s názvom a cenou produktu. Ten cez funkciu View on Website presmeroval používateľa na stránku spoločnosti, kde si mohol zakúpiť produkt v ponuke internetového obchodu. Túto funkciu teraz nahrádza funkcia Checkout with Instagram. Vďaka nej zakúpite produkt priamo v aplikácii Instagramu cez platobný systém PayPal bez nutnosti prihlasovať sa na stránke internetového obchodu. Zákazník bude môcť sledovať stav objednávky, zrušiť ju, upraviť údaje o doručení či kontaktovať predajcu. Samozrejmosťou bude notifikácia v momente, keď balíček dorazí kupujúcemu. Checkout tagy bude možné nájsť v bežných postoch, ale aj príbehoch a vyhľadávacej sekcii Explore. Nebude sa to ale týkať sponzorovaných príspevkov. Instagram si z nákupov plánuje odvádzať nešpecifikovaný poplatok. Medzi predávajúcimi už figurujú populárne značky ako Adidas, Burberry, Dior, Nike, Michael Kors, Zara, H&M alebo Prada.

Verzia: Rôzne
Aktuálna cena: Zdarma
Verzia: Rôzne
Aktuálna cena: Zdarma
Náš tip
Na Instagrame bola uverejnená fotografia vyhotovená Nokiou 9
21.3.2019
Zdroj: TechCrunch

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+