Spoločnosť HTC, taiwanský výrobca mobilných zariadení so systémom Android čelí veľkým výzvam na trhu zo strany konkurencie. Jej snaha dobehnúť predaj Samsungu alebo Apple sa však stáva ešte náročnejšou záležitosťou, nakoľko viacerí vysoko postavení zamestnanci opúšťajú jej kruhy a zastávajú nové miesto v iných korporáciách. V minulom týždni opustil HTC výkonný produktový riaditeľ Kouji Kodera, ktorý bol zodpovedný za celkovú produktovú stratégiu spoločnosti. Výpoveď podali podľa informácií aj ďalší zamestnanci z marketingu a komunikácie, vrátane manažéra pre stratégiu Erica Lina, ktorý si našiel novú pozíciu v spoločnosti Microsoft a Jasona Gordona výkonného riaditeľa komunikácie, ktorý opustil spoločnosť taktiež v minulom týždni. Pod ďalšie čerstvé odchody sa podpísala maloobchodná marketingová manažérka Rebecca Rowlandová alebo riaditeľ digitálneho marketingu John Starkweather.
HTC uviedlo vo vyhlásení pre portál AllThingsDigital, že Kouji Kodera opustil HTC najmä vďaka jeho odlišným záujmom. “Ceníme si jeho zásluhy a prajeme mu všetko najlepšie. Scott Croyle prevezme jeho povinnosti”. Ďalší zamestnanec Eric Lin nastúpil do Microsoftu a pracuje v divízií, ktorá zastrešuje Skype. Po svojom odchode zanechal zaujímavý komentár na sociálnej sieti Twitter, ktorý môžete vidieť nižšie. Vo svojom príspevku odporúča všetkým priateľom, ktorí stále pracujú v spoločnosti HTC, že budú šťastnejší, ak odídu.
Nedá sa povedať, že spoločnosť takých rozmerov utrpí stratou zamestnancov, no ich odchod nie je načasovaný najlepšie. Budúcnosť spoločnosti závisí najmä na aktuálnej vlajkovej lodi HTC One a jej predaji. Sme zvedaví na tržby spoločnosti v budúcom kvartáli a na počet predaných kusov tohto zariadenia.
Zdroj: AllThingsDigital, TheVerge
Su len dve moznosti: bud padaju hlavy, alebo pada HTC…
ak tito ludia dostali HTC tam kde je tak odist mali uz davno :)
Presne tak!
To su pozicie ktore potrebovali uz davno zmenu: produktovy riaditel a manazer pre strategiu :-D
Akosi nevidim dovod, preco prave oni. Portfolio produktov HTC je prave teraz asi najlepsie za poslednych 10 rokov (vid top-model One, ale aj OneX a dalsie modely).
Podobne dobre vidim marketing, a komunikaciu. To kde ma HTC obrovske problemy je skor vyroba. Uviest spickovy produkt na trh len “fiktivne”, to je skratka chyba, ktoru uz marketing nijako nemoze napravit. Pozri vyssie samsung! Par tyzdnov co uviedli S4, a uz maju 10 milionov predanych kusov…
Zivot je zmena a mozno to prinesie aj pozitivne zmeny, uvidime.
Ja len dufam ze nepadne htc
po HTC sa pustim asi do Sony…skusim nieco nove, plastak od Samsungu nechcem…