MULTIMÉDIÁ A FOTOAPARÁT

Zariadenie ponúkne po stránke multimédií aj 24-bit/192kHz audio výstup prostredníctvom konektoru USB typu C, hlasný reproduktor je následne umiestnený uprostred spodnej hrany. Po softvérovej stránke prichádza séria aplikácií od spoločnosti Google ako Filmy Play či Hudba Play. Vďačiť za to môžeme najmä prítomnosti systému Android One, o ktorom si povieme viac v ďalšej kapitole.

Zadný fotoaparát smartfónu ponúka pomerne vysoké rozlíšenie 16 MPix (f/2.0), nechýba LED blesk či automatická detekcia tváre. Z fotografických režimov je v ponuke panoráma, Pro režim s možnosťou prispôsobiť si určité atribúty pre lepšiu výslednú fotografiu a tiež vychytávky ako autoportrétová fotografia, autoportrétová panoráma či autoportrétové video. Úpravy spojené s portrétovým režimom sú však softvérové.

Snímky z fotoaparátu sú za dobrých svetelných podmienok, napríklad pri dennom svetle v exteriéri, použiteľné a trpia len ľahkými nedostatkami. Môžeme ich tak pochváliť. Problém začína s ubúdajúcim svetlom a prichádza vyššie množstvo šumu, než by bolo dobré. V danej cenovej kategórii dokážu zariadenia bojovať so slabšími svetelnými podmienkami o pár úrovní lepšie. Ďalším, pomerne nepríjemným negatívom, je dlhšia doba čakania v prípade spracovania HDR snímky. Pri snímaní viacerých fotografií to pôsobí naozaj rušivo.

Video zo zadného fotoaparátu je k dispozícii v rozlíšení 2160p pri 30 snímkoch za sekundu. Samotná stabilizácia či zvuková zložka videa je pomerne štandardná a príliš nevyniká. Predná “selfie” kamera ponúka následne rozlíšenie 16 MPix (f/2.0), nechýba režim panoráma, HDR režim a video v rozlíšení 1080p. Softvérová úprava výslednej fotografie by však mohla byť trochu jemnejšia.

GALÉRIA FOTOGRAFIÍ

17.12.2017