MojAndroid

HTC drží svoje slovo a po tom, ako sľúbilo pred 7 dňami používateľom ich vlajkovej lode aktualizáciu na nový Android do 2 týždňov naozaj uvoľňuje update s Androidom 7.0 Nougat pre HTC One M10. Aktualizácia sa už objavila vo Veľkej Británii a v najbližších dňoch by mala prísť aj do našich končín.

HTC 10-prvypohlad-1

Okrem najnovšej vlajkovej lode uvoľnilo HTC aktualizáciu aj na starší HTC One M9. Ten máme aj v našej redakcii, no aktualizáciu naň sme ešte neobdržali. Prísť by však mala rovnako v najbližších dňoch. Zo starších zariadení sa na nový Android 7.0 môže tešiť ešte HTC One A9, ktorý už získal Nougat v USA.

Náš tip
Inteligentné hodinky od HTC sa objavili na sérii nových fotografií

HTC si týmto krokom rozhodne získa svojich fanúšikov, ktorí z tejto značky môžu mať po posledných správach o jej finančnej situácii zmiešané pocity. Sme radi, že sa HTC snaží aj naďalej pracovať na nových veciach a dúfame, že práve rok 2017 bude tým, kedy sa taiwanský výrobca postaví opäť na nohy.

AKTUALIZOVANÉ:

Pre HTC One M9 je aktualizácia na Android 7.0 Nougat dostupná už aj na Slovensku. (Za tip a screenshoty ďakujeme nášmu čitateľovi Milanovi)

Zdroj: AndroidAuthority

Android Aktualizácie
Chceš získať najnovšie info o aktualizácii pre tvoj Android? Zadaj názov zariadenia a zadarmo ti pošleme nový článok priamo na email.
Nenašlo sa žiadne zariadenie. Skúste zmeniť vyhľadávaný výraz.
4.2.2017

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

19 odpovedí na “HTC 10 a HTC One M9 získavajú v Európe nový Android 7.0 Nougat (aktualizované)”

  1. Oficialne vyjadrenie potvrdzuje aktualizaciu az vo februari.
    Dobrý den, u předpokládaného termínu aktualizací se vychází ze zkušeností z minulosti, ovšem vyskytlo se více problémů, které nastaly. Za to se velice omlouváme. Nyní začalo rolování v Británii, ve zbytku Evropy se očekává v průběhu února. Ještě jednou děkujeme za vaši trpělivost.

    Takze podla mna az niekedy v marci. Ja uz som so znackou HTC skoncil, hlavne ze oficialne vyhlasenie pri prezentacii one a 9 bolo ze aktualizacie budu do 15 dni od vydania na nexusoch. Spinavo a zamerne svojich zakaznikov oklamali len aby mali predaj, takato firma nema dlhu buducnost… Mier

  2. Pozor, aktualizácia na A 7 Nougat pre HTC ONE M9 môže spôsobiť aj problémy:

    Máme viacero HTC ONE M9. Po poslednom upgrade Androidu na verziu 7 Nougat, jeden mobil zostal v zamrznutom režime. Nešlo ho ani vypnúť ani zapnúť – automaticky na ňom nabiehal factory reset až do vybitia batérie. Došlo taktiež k zničeniu SIM Karty. Telefón sme v rámci
    reklamácie dali do servisu.
    V druhom mobile prebehla aktualizácia na prvý pohľad v poriadku. O jeden až dva dni neskôr som zistil problém pri signalizácii prichádzajúcich hovorov. Niektoré pevné linky alebo mobilné čísla sú signalizované nastaveným zvonením a nastaveným vibrovaním, niektoré sú
    signalizované iba vibrovaním. Vyskúšal som všetky možné kombinácie nastavení – bezúspešne.
    Ďalší závažný problém je ten, že telefón prostredníctvom HTC SYNC Manager sa po pripojení k PC nenájde a nie je k nemu prístup. Nemožno teda robiť ani zálohu dát, ani obnovu dát do a z PC. Ďalší mobil sme už ponechali bez upgrade. Funguje absolútne bez problémov.
    Z HTC CZ podpory som dostal info, že vedia o probléme s upgrade na 7 Nougat. Doporučili mi, aby som skúsil reset na výrobné nastavenia. Z resetu mám obavy, aby sa stav ešte viac nezhoršil. Má už niekto ďalší podobné skúsenosti? Vie niekto, ako popísané problémy vyriešiť?
    Ďakujem
    Daniel Tupý,
    0903 544 455
    d.tupy@martech-slovakia.sk

  3. Návod na opravu problémov po upgrade na Android 7 Nougat pre telefóny HTC ONE M9.

    Na opätovné sprevádzkovanie telefónu som použil nasledovný postup.

    Aby fungovalo spojenie mobilu s PC cez HTC SyncManager, je potrebné tento najprv z PC úplne odinštalovať (po pripojení mobilu k PC aplikácia najprv vyzýva na aktualizovanie, keď som aktualizoval, dostal som info, že najnovšiu aktualizáciu HTC SyncManegera už mám, aplikácia však telefón nezistila), reštartovať PC a nainštalovať najnovšiu verziu z webu HTC.

    Potom spraviť všetky potrebné zálohy (ja som si pre istotu samostatne zálohoval telefónny zoznam, došlé a odoslané SMS, komplet zálohu telefónu cez HTC SyncManager).

    Nasleduje reštart na výrobné nastavenia (trvá cca 10 min). Telefón sa obnoví na výrobné nastavenia Android 7 Nougat. Potom sa z vytvorených záloh obnovia vlastné nastavenia
    a dáta.

    Týmto sa chyba vyzváňania odstránila. Je však potrebné si znova stiahnuť a nainštalovať aplikácie, ktoré sa pred obnovou využívali.
    Pripomenutie: nezabudnite
    si poznamenať prístupové údaje k používaným aplikáciám! Mnohé si po opätovnej inštalácii zachovali pôvodné nastavenia.

    Prajem každému postihnutému veľa šťastia a trpezlivosti pri sprevádzkovaní telefónu podľa
    vyššie uvedeného postupu a dúfam, že sa Vám podarí problémy úplne odstrániť.

    Trvalo mi niekoľko dní, kým som prišiel na postup ako znova zfunkčniť spojenie mobilu s PC cez HTC SyncManager (samozrejme, že iba vo chvíľach, keď som si našiel trochu času na „hranie sa“ s telefónom, PC a rôznymi nastaveniami). Potom to už bolo jednoduché. Na nete som však žiadne tipy na opravu nenašiel. HTC vie o problémoch už niekoľko týždňov. Urobili niečo? NIČ!!!

    Nech žije HTC a nikdy inak …. Inak povedané, najradšej by som ich nakopal do …. (všade). Je to od nich maximálna nezodpovednosť.

  4. Ma niekto podobny problem na HTC One M9. Gmail si musim manualne aktualizovat
    niekolkokrat po sebe aby som zistil ci mi prisiel mail, Viber ledva
    funguje (neda sa pripojit do siete), to iste messenger, pocasie a poloha
    a aj Obchod play pri ktorom ked zhasne displej tak sa aktualizacia app
    prerusi.
    Maju nejaky problem s pripojenim na internet. Ci uz wifi alebo mobilny. A zacina to byt dost neprijemne.

    • Ako som už písal pred pár dňami – musíš urobiť reset na výrobné nastavenia. Tým by sa mali všetky problémy vyriešiť. Nezabudni si však všetky dáta a nastavenia zálohovať. Ak Ti ide zálohovanie na HTC cloud zálohuj, rovnako skús zálohovať na google (u mňa to nešlo, musel som sprevádzkovať HTC SyncManagera).

Pridaj komentár

+