Reklamy vo vyhľadávači Google sú pre väčšinu používateľov už dobre známe. Nie sú príliš dotieravé a zvyčajne pôsobia ako bežné textové výsledky, ak nerátame produktové boxy. Tentokrát Google pripravuje menšiu zmenu, ktorá by mohla prispieť k lepšej prehľadnosti a pohodliu pri používaní vyhľadávania.
Výraznejšie označenie sponzorovaných odkazov
Jednou z prvých zmien je zväčšenie a zvýraznenie štítku Sponzorované príspevky, ktorý jasnejšie odlíši platené reklamy od organických výsledkov vyhľadávania. Tento štítok bude zároveň neustále viditeľný aj po posunutí nižšie pod počiatočnú hlavičku reklám. Ostane stále navrchu obrazovky v rámci sponzorovaných výsledkov.
Možnosť skryť reklamy jedným klikom
S novou aktualizáciou Google zavádza aj praktické tlačidlo Skryť sponzorované výsledky, ktoré je umiestnené pod blokom reklamných odkazov. Stačí naň kliknúť a všetky reklamy zmiznú, vďaka čomu sa môžete sústrediť len na relevantný organický obsah. Hoci je tlačidlo na konci sponzorovaného bloku, takže si reklamy pravdepodobne všimnete aj tak, stále ide o krok, ktorý vám dáva väčšiu kontrolu nad tým, čo vo Vyhľadávaní Google vidíte.
Mohlo by vás zaujímať:
- Tieto kroky nezabudnite spraviť po bezpečnostných aktualizáciách Samsung zariadení
- Google Gemini rozširuje podporu pre bluetooth slúchadlá tretích strán
- Zrejme ani netušíte, že Circle to Search môže byť špecialistou na herné tipy
Vyhľadávanie v ére umelej inteligencie a meniacich sa algoritmov je iné než kedysi a vyžaduje viac pozornosti aj kritického myslenia. Nové úpravy, vrátane zvýraznenia reklám a možnosti ich skryť, môžu spraviť prechádzanie výsledkami jednoduchšie a prehľadnejšie. Či už patríte medzi technologických nadšencov, alebo ste bežný používateľ internetu.
Diskutovať o tomto článku môžete aj na našej stránke AndroidForum. Ak hľadáte odpoveď na problém so svojím mobilným zariadením, aplikáciou alebo príslušenstvom, opýtajte sa v našom novom AndroidFóre.
