Každá spoločnosť na trhu musí mať istú zodpovednosť za svoje produkty, a v prípade problémov nesmie zaváhať. Najmä pokiaľ ide o klientov s chybným zariadením. Štandardom je oprava pokazenej časti prístroja, jeho kompletná výmena, či v konečnom dôsledku vrátenie peňazí.
Neúspešný začiatok, šokujúci priebeh
Používateľ smartfónu Google Pixel 3 si na fórach služby Reddit sťažoval na problém s telefónom, dúfajúc že vzbudí pozornosť aj u samotného Google. Chybný, biely kus poslal výrobcovi naspäť, so žiadosťou o vrátenie kúpnej sumy, zároveň si aj hneď na to objednal ďalší telefón, tentokrát už vo farbe “Not Pink”. Namiesto $980 sa však pán dočkal iba $80. Americký gigant si samozrejme opäť povšimol používateľovu nespokojnosť, a nejakým nedorozumením mu poslal 10 smartfónov Google Pixel 3 v prevedení “Not Pink”.

Google teraz nemá právo prinútiť predtým nespokojného pána, aby im poslal tieto zariadenia naspäť. Používateľ si ich však nehodlá nechať, a snaží sa ich poslať naspäť výrobcovi. Pokiaľ mu Google na jeho správy neodpovie, údajne smartfóny predá, a tak si zdesaťnásobí peňažnú sumu, ktorú mu je Google dlžný. Predsa je to chyba zo strany výrobcu, že sa mu rozhodol poslať balík v hodnote $9,000.
O deň na to mu spoločnosť Google odpísala na samotnom Reddite. Používateľ sa vrátenia peňazí dočkal a stále plánuje poslať tieto smartfóny naspäť. Pravdepodobne si jeden kus aj nechá, pretože si ho sám predsa objednal. Ako môžete vidieť, aj tak obrovským firmám, ako je Google, sa dejú až priam tragikomické situácie, aj keď to nevídame na dennej báze.
Tak to by som bral a čo ci by som vrátil abo nie, sak toto by ich nezrujnovalo, som hnusný viem, ale ta dva by som si nechal a ostatné by som spenazil 😀
Typicky Slovak 😒
definuj :D
jasne ze by som ich vratil chybu spravit je normalne ale zachovat sa spravne je podla mna dolezitejsie ako “odrbat” niekoho o majetok ci to je milionova spolocnost alebo chudak tak je dobre ze si to nenecha