Google včera oficiálne na tlačovej konferencii otvoril svoju pobočku v Bratislave a predstavil svoju víziu predaja produktov na Slovensku. Stratégia sa orientuje na podporu a rozvoj e-commerce cez internetovú reklamu, nákupy a on-line podnikanie. Google chce osloviť hlavne malé a stredné podniky.
Na otvorení vystúpil aj minister hospodárstva SR Juraj Miškov, ktorý hovoril o podpore a spolupráci pre podnikateľov na Slovensku. Slovenský Google tím má 4 ľudí a novým Country Manažér je Rasťo Kulich.
Google chce zaujať hlavne týmito službami:
- v oblasti online reklamy programami Google AdWords a AdSense
- Google Maps
- nástroje pre firemnú komunikáciu Gmail, Kalendár, Google Docs, Google prekladač a ďalšie
- Videoprezentácie pre YouTube
- a ďalšie služby, aktuálne je približne 30 služieb od Google preložených do slovenského jazyka
Otvorením slovenskej pobočky môžeme dúfať aj v zlepšenie supportu pre operačný systém Android, či už sprístupnenie Google Navigácie, Google Places alebo možnosti predaja Android aplikácií pre slovenských developerov. Aké sú vaše očakávania?