Google opäť atualizoval svoj systém Google AdWords, do ktorého pribudli nové typy mobilných reklám. Tie sa po novom týkajú aj Google Máp, kde sa budú zobrazovať reklamy vo forme pinov. Pin je miesto na mape, ktoré ukazuje na nejakú budovu, pamiatku alebo iný POI. Ak si napríklad majiteľ reštaurácie zaplatí za reklamu v Google mapách, tak sa namiesto klasického pinu môže zobrazovať jeho logo v miniatúrnej podobe. O nových reklamách píše Google na svojom blogu.
Novými budú aj textové responzívne reklamy, ktoré sa budú objavovať priamo v článkoch. Vďaka ich štruktúre budú do textu lepšie zapadať a pre používateľov bude zložitejšie zistiť, že ide vôbec o reklamu. Nepôjde pritom iba o jednoduchý text, ale aj rôzne formy mutlimédií a podobne. Na jednej strane sú nové reklamy dobré v tom, že nie sú agresívne a “nebijú” do očí, no na druhej strane sa nám nepáči, že ich bude stále ťažšie rozoznať. Čo si myslíte o nových reklamách vy?
Zdroj: Google