Spoločnosť Google sa neustále snaží zdokonaľovať svoje nástroje a vyhľadávač nie je výnimkou. V poslednom období už nie je cieľom priniesť iba najrelevantnejšie internetové adresy, ale aj čo najjednoduchšie zobraziť informácie, ktoré hľadáte. Aj preto pri vyhľadávaní narazíme často na rôzne karty s relevantnými informáciami, ktoré nám uľahčujú napríklad vyhľadávanie informácií o službách a obchodoch. Okrem otváracích hodín či kontaktných údajov nájdeme odteraz v týchto kartách aj informácie o tom, kedy sú reštaurácie a podniky preplnené a kedy je tu zasa zákazníkov najmenej.
Novinka sa zobrazuje pri mobilnom vyhľadávaní, no tieto informácie nenájdete ani zďaleka pri všetkých podnikoch. Informácie sú totiž čerpané z návštev v minulosti. Ak sa informácie pri vami vyhľadávanom podniku zobrazia, ide iba o priemerné záznamy z minulosti a nemusia sa vôbec zhodovať s aktuálnym dňom. Potrebné tiež je, aby mal daný podnik dostatočné množstvo návštev, aby sa tieto informácie zobrazili vo vyhľadávaní.
Potešilo nás ale, že výsledky sme našli aj pri našom testovaní. Vyskúšali sme nájsť informácie o reštauráciách v Amerike a bez problémov sa nám zobrazili vo vyhľadávaní na smartfóne. Pri slovenských podnikoch sme šťastie nemali, no je možné, že sme iba zle hľadali. Novinku môžete vyskúšať aj vy a dať nám v diskusii vedieť, ak budete úspešní aj s našimi domácimi podnikmi.
Zdroj: Android Authority