Problémy ohľadom modelu Google Nexus 6P sa na internete objavovali priebežne už od uvedenia do predaja. Teraz prichádza dokonca žaloba proti spoločnostiam Google a Huawei. Ide práve o problémy, ktoré sa na smartfóne vyskytli a nie je celkom jasné, akým reklamačným spôsobom by ich používatelia smartfónov mali riešiť.
Podľa vyhlásenia spoločnosti Chimicles & Tikellis, ktorá vystupuje v pozadí celého prípadu sú známe dve hlavné reklamačné problémy na smartfónoch Nexus 6P. Prvým problémom je “bootlooping” alebo tiež “špirála smrti.” Zariadenie sa dookola reštartuje a pre určitú softvérovú vadu sa nevie zapnúť štandardným spôsobom. Druhým problémom je následne vážny výpadok batérie či výrazný pokles jej kapacity.
Spoločnosť Google ubezpečuje používateľov, že majú plný nárok na využitie záruky a servisu zo strany spoločnosti Huawei. Tá sa však prostredníctvom reklamačného procesu odvoláva na to, že problém nie je z ich smartfónom, konštrukciou alebo batériou. Huawei tvrdí, že hlavným problémom je softvér zo strany spoločnosti Google. Používateľov už tento úradný “ping-pong” zjavne prestal baviť. Výsledkom je podanie žaloby a súdny proces na súde v Texase, USA.
K dispozícii je tiež nahliadnutie do kompletnej sťažnosti podanej v Texase, ktorá je teraz predmetom súdneho konania (PDF súbor). Treba však podotknúť, že sťažnosť bola podaná vo východnej časti Texasu. Práve to sú oblasti známe súdnymi procesmi, kde sa často krát vyskytujú patentové “trolly” alebo tiež hoaxy. Bude zaujímavé sledovať, ako sa tento súdny spor vyvinie. Sme zvedavý, či na konci sporu uspeje so svojimi argumentami spotrebiteľ alebo výrobca smartfónov.
Zdroj: androidcentral
PatentovÉ trollY? No vy dáváte tomu slovenčinovi
To uz idu preklady asi cez tie neuronove siete. :D
:D :D
Myslím že od nexusu 5 tu nebolo už žiadne ďalšie zariadenie od Googlu ktoré by bolo bezchybné…Nexus 6-softvér, Nexus 5x-bootloop vraj zapríčinený softvérom, Nexus 6P-článok vyššie, Pixel mal chyby s mikrofónom, halo efektom,reproduktorom a tiež s chybnou aktualizáciou ktorá znemožňuje čítačku… Jedným slovom katastrofa…Nemusí sa to stať každému majiteľovi ale keď to majú ostatní chybné tak prirodzene obava môže byť…Niekedy highendy predstavovali triedu kde bola najvyššia kvalita, dnes tomu bohužiaľ tak už nieje…
PS: Mohli ste zverejniť že niektoré kusy Galaxy S8 ktoré sa už dostali k prvým majiteľom mali červený nádych na displeji, stanovisko samsungu je ktomu také že problém je v softvéri,kde zabudli upraviť white balance, uživateľ si ho môže jasneže upraviť ale keď to vraj nepomôže tak má zaniesť na reklamáciu…Len také upozornenie pre majiteľov…
https://smartmania.cz/pred-koupi-galaxy-s8-si-dejte-pozor-nektere-displeje-mohou-mit-cerveny-nadech/
Halo effect a colorshadows / lacny 2.5D glass / bol asi jediny dovod preco som si nekupil Pixel ale 6P… prakticky ten isty AMOLED ale bez 2.5D a ziadny problem…
Teda…. az na ten bootload ktory ma asi caka, ked nastane moj cas… osud
od LG by som čakal skôr bootloop, ale od Huaweiu? Zvláštne…
Ja som za te dva tyzdne nemal nic, ke budem mat jebnem to o zem a kupim si daco ine…
správny prístup :D
Myslel som glow effect displaya, halo effect je problem optiky fotaku a nasledne soft. postprodukcie… to by mi nevadilo, je to prirodzeny fyz.jav a foto tak vypada castokrat prirodzenejsie…
Aj nexus 5 mal problemy…Dokonca aj vyrobne. Preto chvilu po ziaciatku predaja sa zmenili niektore komponenty myslim. Ja som mal tiez problemy na N5. Ale dalo sa to vyriesit. Dokonca aj SW problemy boli. Ale tie zasa mna obisli. Tak isto na N6P ma obchadzaju(nastastie).
Mne stačilo to hrkanie pod zadným krytom pri foťáku a samotný tragický foťák. Ten bol skutočne veľmi slabý aj za tie peniaze.
Ja som hrkanie nezaznamenal. Skor problem s vypadavanim GPS(pomohla vymena zadneho krytu). A rychlo vymackane bocne tlacitko(tiez vymenene). Oprava vysla na 15€ dajme tomu. Ale ako vravis pri takom telefone by sa stavat nemalo. A co sa fotakov na telefonoch tyka tak u mna je to az na poslednom mieste. Vyuzivam len na prilezistostne fotenie dokumentov ci niecoho co sa mi nechce pamatat ci prepisovat. Na ostatne mam zrkadlovku. Ale viem ze niekomu na tom zalezi kedze chce vyuzivat naplno a tiez to nieje ospravedlnenie za slabu stranku telefonu.
Keby to podali na Slovensku, vysledok by bol jasny: skutok sa nestal.
“Sme zvedavý…”; “z ich smartfónom”; “dve hlavné reklamačné problémy”, nehovoriac o chýbajúcich čiarkach. Argument, že nie sme na hodine slovenčiny neobstojí. Niektorí z nás slovenčinu používajú každý deň a reže im oči, keď čítajú takéto texty s chybami hodných žiakov druhého stupňa základnej školy.
Pozdravujem, ja som mal tiez takuto neprijemnu skusenost s Nexus 6P, mam ho vyse roka a fungoval uplne bez problemov, rychlo a spolahlivo. Nedavno mi ale poslali aktualizaciu Android 7.1.2. Od toho momentu mi zacalo rychlo vybijat bateriu a telefon som uz nezapol ani po opakovanych “factory reset-och”
Zavolal som na linku store.google.com odkial som telefon zakupil. Poslali mi dokument pre bezplatne zaslanie telefonu do servisu a zaroven mi do troch dni poslali druhy “refurbished” telefon aby som neostal bez telefonu. Vyzera ako novy, tak som zvedavy ako bude fungovat po aktualizaciach.
Musim povedat ze je to skoda, lebo si pokazili svoje dobre meno a urcite to bude afektovat buduce rozhodnutia uzivatelov pri kupe ich nie lacnych vlajkovych lodi.
Ja osobne do buducna pri podobnej zavade uz pojdem do iPhonu aj ked som fanusik “cistych” Android telefonov od Googlu.
ja nastastie nemam ziadne problemy s Nexus 6P
No mám 5X aj aktualizáciu 7.1.2 a zatiaľ ok, no ono netreba si inštalovať betu Androidu, to je ako v Linuxe, si môžem šupnúť najnovšie jadro, ale s rizikom, že nepôjde, ale potom treba niesť následky a nie vyplakávať, vždy počkám aj 2 mesiace a čítam diskusie, až potom sa púšťam do niečoho. Jasné riziko tu bude vždy. Foťák mne osobne stačí, na fotenie mám predsa zrkadlovku. A ten plast vítam ako plus veď je od firmy, čo dodáva plasty Glock-u. A nepúta to pozornosť aký drahý je ten mobil, všade píšu, že redukcia tam nie je. Tak ona tam je dobre schovaná XD