MojAndroid

Youtube predstavilo pred niekoľkými týždňami možnosť sledovať 360° videá, ktoré začali veľké spoločnosti, ako Nike alebo Coca-Cola využívať na propagáciu a zlepšenie vzťahov so svojimi zákazníkmi. Napríklad video zverejnené v súvislosti s oslavou 100 rokov legendárnej Coca-Cola fľaše malo podľa štatistík až o 36% vyšší view-through rate, než štandardné video s jedným uhlom pohľadu.

Lepšia interakcia spotrebiteľa a vyššia sledovanosť samozrejme vytvára inzerentom na Youtube úsmev na tvári a Google to tak aj plánuje udržať. Aj z toho dôvodu sa internetový gigant rozhodol predstaviť 360° reklamné videá TrueView na Youtube. Prvou firmou, ktorá sa rozhodla novú ponuku vyskúšať je Bud Light, ktorá zverejnil tri videá z akcie Whatever USA.

Pre vytvorenie 360° videa budete podľa Googlu potrebovať jednu z týchto špeciálne navrhnutých kamier: Ricoh ThetaKodak SP360, Giroptic 360cam alebo IC Real Tech Allie. Tieto sú buď už dostupné alebo sa dajú predobjednať priamo na stránkach výrobcu.

https://www.youtube.com/watch?v=D-Wl9jAB45Q

Zdroj: Google

 

23.7.2015

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+