Youtube predstavilo pred niekoľkými týždňami možnosť sledovať 360° videá, ktoré začali veľké spoločnosti, ako Nike alebo Coca-Cola využívať na propagáciu a zlepšenie vzťahov so svojimi zákazníkmi. Napríklad video zverejnené v súvislosti s oslavou 100 rokov legendárnej Coca-Cola fľaše malo podľa štatistík až o 36% vyšší view-through rate, než štandardné video s jedným uhlom pohľadu.
Lepšia interakcia spotrebiteľa a vyššia sledovanosť samozrejme vytvára inzerentom na Youtube úsmev na tvári a Google to tak aj plánuje udržať. Aj z toho dôvodu sa internetový gigant rozhodol predstaviť 360° reklamné videá TrueView na Youtube. Prvou firmou, ktorá sa rozhodla novú ponuku vyskúšať je Bud Light, ktorá zverejnil tri videá z akcie Whatever USA.
Pre vytvorenie 360° videa budete podľa Googlu potrebovať jednu z týchto špeciálne navrhnutých kamier: Ricoh Theta, Kodak SP360, Giroptic 360cam alebo IC Real Tech Allie. Tieto sú buď už dostupné alebo sa dajú predobjednať priamo na stránkach výrobcu.
https://www.youtube.com/watch?v=D-Wl9jAB45Q
Zdroj: Google