Ani nie 24 hodín trvalo fanúšikom a zákazníkom alternatívneho mobilného operátora na to, aby znížili cenu volaní a posielania SMS či MMS správ len na 1 cent. FunFón len včera spustil výzvu, ktorou v rámci osláv svojich 5. narodenín umožnil ľuďom znížiť cenu volaní a správ. Zdá sa tak, že príchod štvrtého operátora rozhýbal aj konkurenciu, ktorá ako sa zdá, reaguje na lacné volania operátora 4ka veľmi rýchlo.
Stovky fanúšikov na facebookovej stránke FunFónu spoločne lajkovaním, zdieľaním a komentovaním príspevku znížili pôvodnú cenu 7 centov za volania, SMS a MMS do všetkých sietí v rámci Slovenskej republiky na bezkonkurenčný 1 cent. Pritom v úvode výzvy boli očakávania operátora skromnejšie:
„Pri štarte výzvy sme dúfali, že sa nám s našimi zákazníkmi podarí za 72 hodín znížiť cenu služieb aspoň na polovicu a spoločne tak znova vytvoriť bezkonkurenčnú ponuku. Máme obrovskú radosť, že ľudia sa zmobilizovali, FunFónisti ukázali obrovskú silu a sumu potlačili za menej ako 24 hodín až na historicky najnižšiu hodnotu – 1 cent. A keďže nižšie ako 1 cent už ísť nevieme, pre veľký úspech sme znižovaciu kampaň ukončili predčasne. Sľub, samozrejme, dodržíme a želanie našich zákazníkov splníme. Novú službu predstavíme verejnosti už v najbližších dňoch,“ informuje brand manažérka FunFónu Ivana Nichtová.
Mechanika znižovania ceny bola jednoduchá. Za každé „Páči sa mi/Like“ sa zo sumy 7 centov (aktuálna cena za minútu hovoru) odrátalo 0,001 centu, za komentár sa cena znížila o 0,002 centu a za každé zdieľanie príspevku 0,005 centu. Ľudí zapojených do akcie bolo nakoniec tak veľa, že musela byť predčasne ukončená. Teraz už len čakáme, kedy FunFón pre svojich zákazníkov odhalí novú a cenovo výhodnejšiu ponuku. 1 cent za hovory aj správy je však na dnešné pomery bezkonkurenčný, sme však zvedaví, či bude táto ponuka platiť nastálo alebo ju operátor ponúkne len v určitom časovom období (napríklad do konca roka).
Zdroj: FunFón