MojAndroid

Nákupy priamo v aplikáciách sa stali už bežnou súčasťou aplikácií a skôr ako kupovať aplikáciu ako celok, nám autori hier dávajú možnosť dokupovať si rôzne bonusy či špeciality priamo v aplikácii. So zaujímavým zistením však prišla spoločnosť Swrve, ktorá analyzovala nákupy v aplikáciách. Z analýzy vyplýva, že polovica príjmov je tvorená iba 0,19 percentami hráčov. Predstavte si teda, že pri očakávanom zisku z hier pre rok 2016, čo je 1,9 miliardy USD, až 900 miliónov vygeneruje iba necelé 1 percento hráčov. Podstatným faktorom v tomto prípade zostáva hlavne to, kedy je v hre vykonaná prvá transakcia.

inapp_purchase2

Náš tip
Pripravte si peňaženky. Google chce pridať in-app platby do virtuálnej reality

V analýze sa spomína aj to, že až v 59% prípadov je nákup v aplikácii spravený hneď v prvý deň inštalácie. To znamená, že príjmy sú generované práve v tento deň. Na druhý deň sa počet prvej platby znižuje už na 14 percent, na tretí si v aplikácií nákup spraví už iba 4,5% hráčov. Podľa spoločnosti Swrve síce v ďalších dvoch týždňoch spraví nákup až 56 percent hráčov, avšak primárny podiel na zisku tvorí práve zlomový prvý deň inštalácie, ktorý určuje, či užívateľ nákup spraví alebo nie. Celkovo tak vychádza, že iba 1,9 percenta hráčov spraví v priebehu mesiaca nákup v hre, avšak treba mať na pamäti, že práve toto percento vygeneruje už spomínaný očakávaný zisk 1,9 miliardy USD. Patríte aj vy k tejto skupine ? Často nakupujete v hrách ?

Zdroj: Phonearena.com

29.3.2016

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+