Facebook experimentuje v poslednom čase s viacerými vecami. Okrem kontroverzného Prieskumníka padla teraz reč na statusy, ktoré o niečo žiadajú používateľov. Určite ste sa s tým neraz stretli: “Lajkni tento status, ak…”, “Označ kamaráta, ktorý…”, “Daj komentár, ak…” a tak ďalej. Množstvo týchto statusov vie aj trochu otravovať ľudí, popri tom si však stránky zvyšujú svoj dosah i celkové postavenie.
Facebook sa však chystá začať so znižovaním dosahu takýchto postov. Vývojári z Facebooku už preskúmali a vytvorili kategórie pre stovky takýchto príspevkov. Na základe analýz vytvorili algoritmus, ktorý sa zameriava na vyhľadávanie tohto typu statusov. A budú ich poriadne znižovať.
V súčasnosti však Facebook len prostredníctvom tohto oznamu varuje stránky. K znižovaniu dosahu zatiaľ nedošlo. Jednotliví administrátori si v týchto chvíľach môžu postupne meniť ich spôsoby písania statusov a podobne. Otázkou je, dokedy bude trvať táto “výhražná” fáza.
Mimochodom, ak stránky budú v praktikách aj naďalej pokračovať, hovorí sa až o všeobecnom znížení dosahu celej stránky.
Zdroj: gsmarena.com
Facebook už nie je ani náhodou to , čo bol niekedy. Stal sa z neho obyčajný reklamný priestor, ktorý sa tvári, že mu ide o používateľov. Sám sebe sa čudujem, že tam ešte chodím.