MojAndroid

Spoločnosť Facebook uviedla, že kľúčovou súčasťou ich podnikania by sa po novom malo stať video, zrejme aby mohli konkurovať gigantom ako sú YouTube, Amazon či Netflix. V priebehu posledných pár mesiacov Facebook pracoval na zmenách a nových nástrojoch, ktoré by mali do popredia vyzdvihnúť práve video. Jedným z nástrojov je Watch Party, ktorý bol predstavený ako experiment už v januári tohto roka.

Náš tip
Facebook, Google, Twitter a Microsoft chcú spolupracovať. Cieľom je prenos dát medzi aplikáciami

Nástroj umožňuje členom Facebook skupín pozerať video spolu a simultánne. Tento spôsobom zdieľaného pozerania videa, ktorý funguje pre živé aj nahraté videá, bol k dispozícii iba vybraným používateľom pre testovacie účely. Teraz Watch Party prináša Facebook každej skupine.

Q&A či unboxing, to všetko prinesie Watch Party

S počtom viac ako 1.4 miliardy používateľov za mesiac sa skupiny stali hlavným produktom Facebooku, preto Facebook zamýšľa využiť službu Watch Party na udržanie a prepojenie s tými, ktorí zdieľajú podobné záujmy. Spoločnosť tvrdí, že “Watch Party” je ideálna napríklad na Q&A videá, návody na varenie, remeselné práce, hranie na hudobných nástrojoch a podobne. V apríli spoločnosť uviedla, že takmer dve miliardy ľudí doteraz sledovalo živé vysielanie v službe Facebook Live, čo dokazuje potenciál funkcií ako je Watch Party. Používatelia, ktorí sledujú spolu, môžu komentovať a pridávať emoji reakcie v reálnom čase.

Čoskoro však Watch Party nebude limitovaná len pre používateľské skupiny. Facebook totiž testuje nástroj aj na profiloch či stránkach. Môže to byť skvelá príležitosť pre zdieľanie a sledovanie videa s blízkymi priateľmi či členmi rodiny. Stránky značiek zas môžu využiť nástroj Watch Party povedzme na unboxing nového produktu. Cieľ Facebooku je jednoduchý – udržať čo najväčšiu interakciu medzi používateľmi.

Verzia: Rôzne
Aktuálna cena: Zdarma
Verzia: Rôzne
Aktuálna cena: Zdarma
28.7.2018
Zdroj: engadget

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+