Nie je žiadnym tajomstvom, že Facebook sa výrazne angažuje vo svete virtuálnej reality. Už v roku 2014 spravila sociálna sieť obrovský krok týmto smerom, keď kúpila vtedy veľmi ambicióznu firmu Oculus. Odvtedy Facebook opakovane naznačil, že to s virtuálnou realitou myslí vážne a zdá sa, že neplánuje prestať. CEO Mark Zuckerberg priznal, že v priebehu ďalších piatich až desiatich rokov by chcel dostať virtuálnu realitu medzi masy.
Zuckerberg priznal, že v najbližších desiatich rokoch investuje viac ako 3 miliardy dolárov, aby spopularizoval virtuálnu realitu medzi bežnými používateľmi. Už samotná kúpa spoločnosti Oculus ho stála dve miliardy dolárov spolu s ďalšou miliardou, ktorá bola vyplácaná v iných formách.
Je preto jasné, že takáto veľká investícia musí stáť na pevných základoch. My sa môžeme iba tešiť na to, čo nám firma Oculus a Mark Zuckerberg v budúcnosti prinesú a ako dostanú virtuálnu realitu do našich domácností.
Zdroj: NY Times via TechCrunch