Niekomu sa môže zdať nezaujímavé sledovať okamihy zo životov svojich známych a priateľov, ale dosť ľudí to zjavne baví. Svedčí o tom aj fakt, že funkcia Stories fungujúca na Facebooku aj v Messengeri dosiahla míľnik až 500 miliónov denných používateľov. Aj WhatsApp má svoje Stories – vo funkcii Status – a taktiež disponuje 500 miliónmi denných používateľov. Instagram dosiahol tento úctyhodný míľnik už pred tromi mesiacmi. Znamená to, že až tretina z 1.56 miliardy používateľov Facebooku zdieľa alebo pozerá denne Stories. Len pre kompletné porovnanie: Snapchat má 190 miliónov denných používateľov takejto funkcie.
Facebook Stories budú o chvíľu zrejme reklamnou sieťou
Facebook nevyužíva Stories len na to, aby jeho používatelia mohli zdieľať momenty zo svojho života, ale aj na to, aby z nich získali peniaze. COO Facebooku, Sheryl Sandberg, zverejnila, že až 3 milióny inzerentov si zakúpili možnosť reklamy cez Stories. Očakáva sa, že Facebook čoskoro spustí reklamnú sieť Stories.
Priam agresívny prechod Facebooku k príbehom (a nielen v Instagrame) mohlo niektorých používateľov rozhnevať, pretože išlo o klon Snapchat príbehov. Používatelia však zjavne vychladli a na Stories začali čoraz viac klikať a čoraz viac ich pridávať, o čom svedčí aj polmiliardový míľnik.