Skupiny na sociálnej sieti Facebook sa v poslednom období stali jej veľmi dôležitou súčasťou. Ide o záujmovo či inak orientované zoskupenia používateľov, kde aj potenciálni inzerenti vedia lepšie definovať cieľovú skupinu používateľov. Aj preto sa skupinám v poslednej dobe venuje viac pozornosti, čo potvrdil aj sám Mark Zuckerberg. Odteraz sa správcovia skupín určite potešia tomu, že môžu nových členov otestovať ešte pred vstupom do skupiny.
Menej trollov a inzertných účtov
Nemusíte sa obávať, s najväčšou pravdepodobnosťou nepôjde o žiadne vedomostné otázky či iný typ kvízu. Účelom tejto novinky je zabrániť šíreniu trollov a účtov, ktoré sa do skupín registrujú iba za účelom lacnej a často zakázanej inzercie na vlastné produkty.
Ak ste administrátorom či majiteľom podobnej verejnej skupiny, určite viete, o čom hovoríme. V niektorých prípadoch je záujem skupiny skutočne veľmi úzko špecializovaný a administrátori budú mať odteraz oveľa jednoduchšiu prácu pri schvaľovaní nových členov.
Všetko je na správcoch skupín
Výsledkom by malo byť, že do danej skupiny sa dostane iba taký používateľ, ktorý presne vie, o čom skupina je a čo od nej môže očakávať. Mnohí používatelia, ktorí sa ukrývajú pod vymyslenými účtami, si túto námahu nedajú, pretože sa denne prihlasujú do desiatok skupín, kde chcú iba šíriť odkazy na vlastné produkty.
Samozrejme, všetko bude závisieť aj od toho, aké otázky zvolia správcovia skupín. Musia nájsť kompromis tak, aby neodradili skutočných záujemcov o vstup do skupiny, ale aby boli zároveň dostatočne jasné a jednoznačne oddelili falošné účty od tých reálnych. Hoci ide iba o malý krok vpred, je pravdepodobné, že v budúcnosti sa dočkáme množstva ďalších nových funkcií v skupinách na najväčšej sociálnej sieti.
Zdroj: TechCrunch, The Verge