Mnohí používatelia aktívne využívajú známu funkciu Instant Articles na Facebooku. Jej hlavnou devízou je možnosť čítať celé články priamo prostredníctvom vydavateľa článku v rámci aplikácie Facebook. Nemusíte sa tak zložito presúvať do internetového prehliadača, či iných aplikácií tretích strán. Táto funkcia je výhodná pre Facebook, pretože používateľ stále ostáva v prostredí aplikácie. Menej už však pre vydavateľov z pohľadu absencie natívnych reklám či externých odkazov a prehľadu ďalších článkov.
Sociálna sieť teraz umožňuje vydavateľom umiestňovať reklamy za každých 250 slov (doteraz bola v ponuke možnosť reklamy až za 350 slov). Vydavateľ si môže video či inú formu reklamy vybrať manuálne v prostredí a získa tak 100 percent zisku. K dispozícii je tiež automatické umiestňovanie reklám. V tomto prípade si však samotný Facebook pripíše 30 percent z vášho reklamného zisku.
Nová funkcia vám tiež ponúkne ďalšie články od rovnakého vydavateľa s predpokladom, že vás môžu zaujať. Facebook takisto v spolupráci s nemeckou redakciou Bild testuje platený obchodný model. Platiaci používatelia si tak budú môcť zobraziť svoj obsah priamo prostredníctvom Instant Articles. Akokoľvek môžu redakcie súhlasiť alebo nesúhlasiť s týmto prístupom Facebooku, faktom ostáva, že práve táto sociálna sieť štatisticky v posledných rokoch zaznamenáva najväčšiu úspešnosť v rámci kategórie nárastu počtu sledovateľov či odberateľov jednotlivých článkov a vydavateľstiev.
Zdroj: Engadget
Nebyť pár ludí s ktorými som v kontakte na fb tak fb ani nemám..
Facebook cez browser ( Chrome )
Messenger verzia Lite
Moje problémy s Facebookom vyriešené
Od kedy to tak používam tak len samé pozitíva to má takže ja som si našiel recept ako na to.
Facebook ešte existuje? Ja som na ňom nebol
výše pól roka. ?
Na fb chodím len obcas v týždni,takže mi to nevadí…
Ideálna kombinácia na reklamy – ROOT + AdAware.
Onedlho budu vkladat aplikacie do reklam uz je to az nechutne s tymi reklamami su uplne vsade a su otravne jak slak.