MojAndroid

Mnohí používatelia aktívne využívajú známu funkciu Instant Articles na Facebooku. Jej hlavnou devízou je možnosť čítať celé články priamo prostredníctvom vydavateľa článku v rámci aplikácie Facebook. Nemusíte sa tak zložito presúvať do internetového prehliadača, či iných aplikácií tretích strán. Táto funkcia je výhodná pre Facebook, pretože používateľ stále ostáva v prostredí aplikácie. Menej už však pre vydavateľov z pohľadu absencie natívnych reklám či externých odkazov a prehľadu ďalších článkov.

Náš tip
Facebook vydal svoju prvú VR aplikáciu, združuje 360° videá a fotografie

Sociálna sieť teraz umožňuje vydavateľom umiestňovať reklamy za každých 250 slov (doteraz bola v ponuke možnosť reklamy až za 350 slov). Vydavateľ si môže video či inú formu reklamy vybrať manuálne v prostredí a získa tak 100 percent zisku. K dispozícii je tiež automatické umiestňovanie reklám. V tomto prípade si však samotný Facebook pripíše 30 percent z vášho reklamného zisku.

Náš tip
Po internete koluje APK súbor aplikácie Facebook Lite, ktorý obsahuje malvér

instant-articles

Nová funkcia vám tiež ponúkne ďalšie články od rovnakého vydavateľa s predpokladom, že vás môžu zaujať. Facebook takisto v spolupráci s nemeckou redakciou Bild testuje platený obchodný model. Platiaci používatelia si tak budú môcť zobraziť svoj obsah priamo prostredníctvom Instant Articles. Akokoľvek môžu redakcie súhlasiť alebo nesúhlasiť s týmto prístupom Facebooku, faktom ostáva, že práve táto sociálna sieť štatisticky v posledných rokoch zaznamenáva najväčšiu úspešnosť v rámci kategórie nárastu počtu sledovateľov či odberateľov jednotlivých článkov a vydavateľstiev.

Zdroj: Engadget

11.3.2017

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+