MojAndroid

Začiatkom tohto týždňa začal Facebook v niektorých krajinách zobrazovať reklamy v aplikácii Messenger, a to priamo na domovskej stránke aplikácie. Facebook túto informáciu potvrdil s tým, že zatiaľ ide iba o testovanie.

Nový typ reklamy sa odlišuje od tej, o ktorej sme informovali už dávnejšie. Tá má fungovať tak, že ak kliknete na ňu v zozname s novinkami na stránke sociálnej siete, tak v budúcnosti vás bude môcť inzerent kontaktovať priamo správou cez Messenger. Nová forma reklamy má byť však zobrazená na úvodnej stránke aplikácie Messenger, a to ihneď po jej spustení. Reklamy budú cielené na bežného používateľa, ale aj biznis zákazníkov.

Reaklama v Messengeri na iPhone. Rovnako alebo podobne by mala vyzerať aj na Androidoch
Reaklama v Messengeri na iPhone. Rovnako alebo podobne by mala vyzerať aj na Androidoch

Takáto reklama má z pohľadu predaja a budovania povedomia o značke pre firmy veľký potenciál. Spoločnosti, ktoré sa týmto spôsobom rozhodnú osloviť svojich zákazníkov, budú mať prístup k miliónom používateľov tejto komunikačnej platformy, z čoho plynú nemalé výhody pre ne aj pre Facebook. Samozrejme, používatelia budú môcť nevyžiadanú reklamu skryť alebo nahlásiť tak, aby sa im už nezobrazovala. Spoločnosti tiež nebudú môcť nadviazať komunikáciu s potenciálnymi zákazníkmi len tak. Urobiť tak budú môcť iba v prípade, ak používateľ na ich reklamu klikne alebo ich priamo osloví prostredníctvom správy.

V nasledovných mesiacoch bude Facebook zbierať spätnú odozvu od zákazníkov a spoločností v Thajsku a Austrálii. Po dôkladnom otestovaní reklamy spustí aj pre ostatných používateľov na celom svete.

Zdroj: phonearena

26.1.2017

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+