Facebook už čoskoro sprístupní novú funkciu, ktorá zdokonalí služby prehrávania videí na stránke a v mobilnej aplikácii. Ide o počítadlo prehraní jednotlivých videí, vďaka čomu bude možné zistiť, nakoľko je video populárne a ako oň časom rastie záujem. Okrem toho bude sprístupnená aj nová funkcia, ktorá na konci každého prehraného videa ponúkne rôzne alternatívy, o ktoré by mohol mať užívateľ záujem. Aj takto sa snaží Facebook podobať na najväčšiu službu na prehrávanie videí YouTube a poskytnúť užívateľom podobné funkcie, ako ponúka práve služba patriaca spoločnosti Google.
Podľa oficiálnych prehlásení sa na Facebooku každý deň prehrá až 1 miliarda videí, zatiaľ čo na YouTube si užívatelia denne prehrajú až 4 miliardy videí. Spoločnosť si uvedomuje, že videá sú v súčasnosti na internete najpopulárnejším médiom a k popularite videí na Facebooku pomohla zrejme ALS Ice Bucket Challenge. Množstvo známych osobností sa oblievalo ľadovou vodou, pričom tieto videá boli zavesené väčšinou práve na nástenku na Facebooku. Od mája do júla tak narástol počet prezretí videí na stránke o viac ako 50% a túto skutočnosť si uvedomujú aj rôzne mediálne osobnosti. Beyoncé uverejnila rovnaké video na Facebooku aj na YouTube, pričom za 4 hodiny malo video na Facebooku až 2,4 milióna pozretí, zatiaľ čo na YouTube si ho pozrelo iba niekoľko tisíc užívateľov. Facebook pritom iba pred nedávnom zaviedol funkciu automatického prehrávania videí v zozname s novinkami, čo sa u mnohých užívateľov nestretlo s pochopením. Aj gigant medzi sociálnymi sieťami si však uvedomuje význam tohoto druhu multimédia a v budúcnosti sa tak možno dočkáme ešte intenzívnejšieho rozširovania videí na Facebooku.