Hlavnými dôvodmi pádu neúspešných e-shopov sú nedostatok know-how, spoliehanie sa na stratégiu najnižších cien a nedostatočné investície do marketingu a budovania značky.
Tvrdí to odborník na online podnikanie Michal Král z Pricemania.sk, ktorý vystúpi 6. mája na konferencii 5. ShopComm, ktorá je určená e-shopom a firmám predávajúcim online. Akcia sa koná od 10:30 do 16:30 h. v hoteli Saffron v Bratislave.
Výber z prednášok:
- Prečo 90 % e-shopov neuspeje? Ako nebyť medzi nimi, Michal Král (Pricemania)
- Strategicky orientovaná cenotvorba v e-shope, Václav Lorenc (Pricewise), Michal Ježek (KARSA)
- 7 tipov ako zvýšiť zisk e-shopu, Michal Janík a pán Mergado (Mergado)
- Zaručený recept, ako udržať pozitívnu reputáciu vášho e-shopu, Júlia Micháleková (Visibility)
- Komplexný pohľad na to, ako dlhodobo prežiť a generovať zisk, Ján Urbančík (NetSuccess)
Organizátorom konferencie 5. ShopComm je agentúra FUSION, generálnym partnerom je Pricemania, hlavnými partnermi sú Slovenská pošta, Etarget a MonkeyData, partnermi DPD, Webglobe, NetSuccess, Mergado, VIVnetworks, Kaymu, Besteron a the Bridge. Hlavným mediálnym partnerom je dvojtýždenník Profit, mediálnymi partnermi sú časopisy Instore a Next Future, ako aj portály Podnikam, Retailmagazin, PC Revue, Wink, Itnews, Techbox, TouchIT, Mojandroid, Digitalmag, Konferencie.sk a Education.sk.
Viac informácií nájdete na www.shopcomm.eu.