MojAndroid

Hlavnými dôvodmi pádu neúspešných e-shopov sú nedostatok know-how, spoliehanie sa na stratégiu najnižších cien a nedostatočné investície do marketingu a budovania značky.

Tvrdí to odborník na online podnikanie Michal Král z Pricemania.sk, ktorý vystúpi 6. mája na konferencii 5. ShopComm, ktorá je určená e-shopom a firmám predávajúcim online. Akcia sa koná od 10:30 do 16:30 h. v hoteli Saffron v Bratislave.

Výber z prednášok:

  • Prečo 90 % e-shopov neuspeje? Ako nebyť medzi nimi, Michal Král (Pricemania)
  • Strategicky orientovaná cenotvorba v e-shope, Václav Lorenc (Pricewise), Michal Ježek (KARSA)
  • 7 tipov ako zvýšiť zisk e-shopu, Michal Janík a pán Mergado (Mergado)
  • Zaručený recept, ako udržať pozitívnu reputáciu vášho e-shopu, Júlia Micháleková (Visibility)
  • Komplexný pohľad na to, ako dlhodobo prežiť a generovať zisk, Ján Urbančík (NetSuccess)

Organizátorom konferencie 5. ShopComm je agentúra FUSION, generálnym partnerom je Pricemania, hlavnými partnermi sú Slovenská pošta, Etarget a MonkeyData, partnermi DPD, Webglobe, NetSuccess, Mergado, VIVnetworks, Kaymu, Besteron a the Bridge. Hlavným mediálnym partnerom je dvojtýždenník Profit, mediálnymi partnermi sú časopisy Instore a Next Future, ako aj portály Podnikam, Retailmagazin, PC Revue, Wink, Itnews, Techbox, TouchIT, Mojandroid, Digitalmag, Konferencie.sk a Education.sk.

Viac informácií nájdete na www.shopcomm.eu.

21.4.2015

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

2 odpovede na “E-shopy krachujú na slabom know-how a stratégii nízkych cien”

  1. Trúfnem si tvrdiť, že odborník p. Michal Král sa nielenže mýli, ale aj úmyselne zavádza, aby si prihrial marketingovú polievočku. Investície do marketingu a budovania značky e-shopy rozhodne z biedy nevytrhnú, nakoľko na marketingové praktiky začínajú byť ľudia vyslovene alergickí. Samozrejme, marketingové spoločnosti radi poradia a zinkasujú tučnú odmenu s nulovým rizikom podnikania a o firmu v problémoch sa ďalej nezaujímajú a ani ich s ňou nikto nespája.

    Budovanie značky znamená dlhodobý proces. Úspešný obchod sa etabluje roky. Jedine dlhodobým korektným vzťahom s klientom, ústretovosťou v komunikácií, pri zabezpečení dodania a v neposlednom rade pri vybavovaní reklamácií sa dá vybudovať dobré meno. Toto žiadna marketingová kampaň nenahradí. Takže rada pre e-shopy: Nenechajte sa manipulovať marketingovými “špecialistami” a neživte ich nenažranosť. Riaďte sa slušnosťou, poctivosťou a korektnosťou. Ani milión spamov a reklamných telefonátov nenahradí dobré hodnotenie iných kupujúcich.

    • ono, na jednu stranu mas pravdu, na druhu ale aj nie. Ked vznikne eshop, odkial sa ma clovek dozvediet, ze ten eshop vobec existuje? A ked uz sa aj clovek dozvie nejako(co je dost problem aj s reklamou, ako si sam povedal, ludia na to reaguju coraz menej) o tom eshope, preco kupit tovar z TOHO eshopu a nie z trebars alzy?

      ta cesta uspesneho eshopu je strastiplna a asi to bude fungovat iba tak, ze sa zameria na neobsadenu skupinu zakaznikov… ale cele to smeruje k tomu, ze velki zhltavaju malych na vsetkych frontoch. Zalozit biznis bude jedneho dna velmi velmi velmi tazke.

Pridaj komentár

+