MojAndroid

Mobilný operátor O2 dnes prostredníctvom tlačovej správy informoval o úspešnosti služby  pre prenesenie telefónneho čísla. Od spustenia tejto služby v roku 2008 si zákazníci mobilných služieb k 31. máju do O2 preniesli už viac ako 442 288 SIM kariet. Od začiatku tohto roka prestúpilo k modrému operátorovi už 54 880 zákazníkov, pričom najväčší prílev O2 zaznamenalo od konkurenčného Orangeu (31 294 zákazníkov). Od Slovak Telekomu prestúpilo 23 586 zákazníkov.

„Prenos telefónneho čísla je už pre slovenských zákazníkov samozrejmosťou. Vedia, že číslo patrí im a nemusia mať z procesu prenosu čísla žiadne obavy. Sme radi, že sme k popularizácii prenosu mohli významne prispieť a priblížiť tak náš trh tým zahraničným. Našich zákazníkov v rozhodnutí o prenose čísla zároveň v žiadnom smere neobmedzujeme, ani nepokutujeme, a preto sme veľmi radi, že trend prenosu je výrazne v prospech O2. Veľký podiel na pozitívnom výsledku má tento rok aj náš novo spustený O2 Paušál,“ uviedla Martina Jamrichová, hovorkyňa Telefónica Slovakia.

O2 láka nových zákazníkov, aj na prednedávnom spustený O2 paušál, ktorý ponúka neobmedzené SMS do všetkých sietí a finančný bonus na kúpu mobilného telefónu. Na výber sú štyri typy balíkov voľných minút za fixný mesačný poplatok. Operátor predstavil O2 paušál, Modrý, Strieborný, Zlatý a Platinový. Viac sa o O2 paušále dočítate v článku “O2 predstavilo paušál s bonusom na telefón bez viazanosti a neobmedzenými SMS do všetkých sietí“.

4.6.2012

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+