MojAndroid

Mobilný operátor O2 dnes prostredníctvom tlačovej správy informoval o úspešnosti služby  pre prenesenie telefónneho čísla. Od spustenia tejto služby v roku 2008 si zákazníci mobilných služieb k 31. máju do O2 preniesli už viac ako 442 288 SIM kariet. Od začiatku tohto roka prestúpilo k modrému operátorovi už 54 880 zákazníkov, pričom najväčší prílev O2 zaznamenalo od konkurenčného Orangeu (31 294 zákazníkov). Od Slovak Telekomu prestúpilo 23 586 zákazníkov.

„Prenos telefónneho čísla je už pre slovenských zákazníkov samozrejmosťou. Vedia, že číslo patrí im a nemusia mať z procesu prenosu čísla žiadne obavy. Sme radi, že sme k popularizácii prenosu mohli významne prispieť a priblížiť tak náš trh tým zahraničným. Našich zákazníkov v rozhodnutí o prenose čísla zároveň v žiadnom smere neobmedzujeme, ani nepokutujeme, a preto sme veľmi radi, že trend prenosu je výrazne v prospech O2. Veľký podiel na pozitívnom výsledku má tento rok aj náš novo spustený O2 Paušál,“ uviedla Martina Jamrichová, hovorkyňa Telefónica Slovakia.

O2 láka nových zákazníkov, aj na prednedávnom spustený O2 paušál, ktorý ponúka neobmedzené SMS do všetkých sietí a finančný bonus na kúpu mobilného telefónu. Na výber sú štyri typy balíkov voľných minút za fixný mesačný poplatok. Operátor predstavil O2 paušál, Modrý, Strieborný, Zlatý a Platinový. Viac sa o O2 paušále dočítate v článku "O2 predstavilo paušál s bonusom na telefón bez viazanosti a neobmedzenými SMS do všetkých sietí".

4.6.2012

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

6 odpovedí na “Do siete O2 si svoje číslo prenieslo už viac ako 442 tisíc zákazníkov”

  1. Ak Vám vedia dať zľavu z toho čo ponúkajú tak sa oplatí, ale pardon, za to, čo mám v tcome sa neoplatí ísť inam, za 20€ Podľa seba 7 a neriešim, stačí zavolať a povedať, či Vám dajú lepšiu ponuku. U Orange-u to vraj takto nefunguje, neviem ako O2, ale mal som ho a ogabali ma, nebudem rozpisovať za akých okolností, ale bolo to pochybenie zo strany operátora na linke, ktorý si nesplnil jedinú požiadavku a to vopred zrušenie predplateného paušálu k prvému možnému dňu, potom už len faktúrovali blbosti.
    Nikdy viac. Rozmýšľal som aj nad ich internetom, že by som zobral mobilný za tých 6€ ale čakať na niečo rok kým stiahnem, tak to nie. A za tých 8€ som mohol mať neobmedzený net k paušálu a nie len 1 000 MB, to by som si zaplatil keby som to prešvihol…nehovorím, ľudia v O2 majú medzi sebou výhody, ale netreba zabúdať, že aj tak väčšina má Tcom alebo Orange a ako posledná vec, čo má štve najviac, keď voláte niekomu a operátor Vám hovorí “voláte mimo siete…” bože tí ľudia na tom musia byť naozaj zle…

Pridaj komentár

+