MojAndroid

Aktualizované 10:41 – ČSOB nás informovala, že problém bol vyriešený a aplikácia ČSOB SmartBanking už funguje naplno. Túto skutočnosť môže potvrdiť aj na základe našich skúseností.

Aplikácia ČSOB SmartBanking má výpadok. Webová verzia funguje

ČSOB na svojom webe informovala o plánovanom výpadku, ktorý mal nastať dnes medzi 22:00 – 23:59. Dôvodom je podľa vyjadrenia skvalitňovanie služieb. Avšak aplikácia ČSOB SmartBanking nefunguje už teraz.

Všimli sme si to nielen my, ale aj ostatní používatelia, ktorí sa k nefunkčnosti vyjadrujú na sociálnej sieti banky. Problém je pravdepodobne väčší, problémy má aj česká ČSOB. Ani klientom z Českej republiky nefunguje prihlásenie.

“Teraz už ani ja nevidím v SmartBankingu nič. Včera ešte fungovala bezchybne, ale včera bola nejaká odstávka a odvtety nič,” komentuje klientka banky na Facebooku.

Rovnaký problém s mobilnou aplikáciou sme zaznamenali aj my, ani nám sa nedá prihlásiť. Skončili sme s nasledujúcim oznamom:

“Práve prebieha prevádzková odstávka služby. Za spôsobené komplikácie sa ospravedlňujeme.”

csob vypadok
Zdroj: Miroslav Mudroň

ČSOB sa na svojom webe k výpadku zatiaľ vyjadrila len veľmi krátko.

Oficiálne vyjadrenie ČSOB pre MôjAndroid.sk:

“Od dnešného rána evidujeme nestabilitu až nedostupnosť jedného z kanálov nášho elektronického bankovníctva – mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Na vyriešení situácie a odstránení problému intenzívne pracujeme, pričom klienti môžu zatiaľ pre správu svojich financií využívať druhý kanál elektronického bankovníctva – internetbanking Moja ČSOB, ktorý funguje bez obmedzení.”

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+