Fotoaparát

Zadný fotoaparát v Coolpad Torino je vybavený 13 MP snímačom s clonou f/2.2 s autofokusom. Vtedy však robíte fotografie v pomere strán 4:3. Ak chcete 16:9, musíte si vystačiť s 10 MP snímkami. My sme na fotenie používali plné rozlíšenie a musíme povedať, že sme boli milo prekvapení. Fotografie ponúkajú pekné žiarivé farby. Mierny problém mal snímač v prípade, kde sa nachádzala nejaká prežiarená plocha (obloha, žiara slnka na predmetoch…). Funkcionalita HDR síce situácii trochu dopomohla, no stále by ste si fotku nedali bez úpravy do albumu. S trochou kompozičného oka sa však s Torinom dajú spraviť naozaj slušné fotky, ktoré si hrdo môžete zdieľať s kamarátmi – i verejnosťou. Na prvý pohľad sú fotografie extra ostré a je tu aj bookeh, no po prizoomovaní sa dajú pozorovať isté šmuhy, akoby sa niektoré body zlievali. Ako však vravíme, pre bežnú potrebu je to úplne dostatočné.

coolpad_torino_recenzia-3-of-20

V rámci nočných fotografií potrebujete mať pevnú ruku. Potom sa vám však podaria celkom fajn fotografie. ISte, šum tu má svoje zastúpenie, no na zariadenie v hodnote 170 eur to nie je zlé. Predná selfie kamera má rozlíšenie 5 MP a f/2.2 a v dobrých svetelných podmienkach si spravíte veľmi dobré “svojky”. Horšie to bolo so slabším svetlom, kde už si šum a zrná našli svoje miesto. Je to však problém aj omnoho drhších zariadení, navyše 5 MP nie je vrchol v pošte megapixelov, takže jendoducho si selfie musíte robiť v dobrom svetle :) Mimochodom, pobaviť či polichotiť môže funkcionalita selfie s označením veku a výrazu.

Smartfón dokáže nahrávať video v najvyššej kvalite v podobe Full HD so snímkovaním 30 fps. Obraz nahratého videa je celkom obstojný a hoci pri chôdzi cítiť otrasy krokov, nie je to najhoršie. Pri prudších pohyboch má video potom problém so zaostrením, no prstom môžete zaostriť aj počas natáčania a opäť ste v hre.

Multimédiá

Coolpad Torino by sme zrovna nenazvali výnimočným multimediálnym zariadením, no vzhľadom na cenu sú možnosti pochopiteľné. Displej má spomínané HD rozlíšenie, a tak si pozeranie filmov na Youtube vychutnáte v 720p. Na druhej strane, podľa nás to nie je výrazný problém a ak nie ste skutošný fajnšmeker, ani sa nad tým nebudete zamýšľať a budete sa skôr tešiť z veľkej 5,5 palcovej uhlopriečky obrazu. Mrzutosťou je skôr reproduktor, ktorý je na zadnej strane a ak chcete hudbu plnohodnotne počúvať, musíte smartfón položiť displejom nadol, alebo ho nejak šikmo umiestniť, aby ste nebránili prúdu zvuku. Riešením sú však slúchadlá. Reprodukcia zvuku zo zadného reproduktoru je priemerná. Čo sa však týka úprav zvuku, v rámci aplikácie Hudba vám Coolpad ponúka ekvalizér, kde si môžete prispôsobiť rôzne hladiny podľa svojho gusta.

coolpad_torino_recenzia-4-of-20

Galéria fotografií delí obrázky podľa dátumu zosnímania a zároveň prehľadne vytvára Albumy podľa rôznych kritérií. Je tu klasický album z fotoaparátu telefónu, album videí, roztriedené sú tu i Snímky obrazovky, fotografie z Instagramu, stiahnuté fotografie…