Virtuálna realita je aktuálnym trendom, s ktorým sa nestretávame iba v technologickom priemysle. Uvedomuje si to napríklad aj spoločnosť Coca-Cola, ktorá teraz prišla s unikátnym riešením, ako priniesť headset s VR pre zákazníkov kupujúcich ochutenú limonádu. Využije k tomu vlastné kartónové balenia pre svoje nápoje.
Spoločnosť prišla hneď s tromi rôznymi variantmi kartónového balenia, ktoré je možné pretransformovať na headset s virtuálnou realitou. Ako to asi funguje si môžete pozrieť na videu nižšie.
Jednotlivé riešenia sa líšia spôsobom transformácie a aj jednoduchosťou celého procesu. Výsledok je ale vždy podobný – kartónové okuliare s virtuálnou realitou, do ktorých vsuniete svoj telefón a zobrazíte si podporovaný obsah. Ak ste ešte virtuálnu realitu neskúšali, Coca-Cola má skutočne veľmi jednoduché riešenie, no na videu vidíme balenia určené iba pre experimentálne účely a nie je zrejmé, či a kedy spoločnosť začne skutočne svoje nápoje baliť do takýchto krabíc. Snáď sa tento unikátny spôsob balenia osvedčí a spoločnosť ho ukáže aj na pultoch našich supermarketov.
Zdroj: The Next Web via Cult of Android