MojAndroid

Rozmach cloudových systémov pre jednoduché zdieľanie a ukladanie dát nabralo v posledných rokoch veľký význam. Rôzne cloudové služby ponúkajú svojim používateľom gigabajty bezplatného priestoru, ktoré môžu využiť podľa vlastného uváženia. Opatrní ľudia však aj naďalej tvrdia, že cloudové úložiská nie je vhodné využívať, ako jediný spôsob zálohy dát. Niekoľko používateľov Dropboxu sa to dozvedeli tou najhoršou možnou cestou. Dropbox má totižto chybu v niektorej zo starších desktopových aplikácií, ktorá ľuďom vymazala dáta po spustení funkcie selektívneho zdieľania (funkcia stanovuje limity, ktoré priečinky majú byť synchronizované). Informoval o tom jeden z postihnutých používateľov na sieti Google+.

Dobrou správou je, že vývojárom spoločnosti sa podarilo problém nielen izolovať ale aj obnoviť odstránené dáta používateľov. Dropbox okrem toho vydal opravené verzie svojich aplikácií a zamedzil funkčnosť tých starých, pričom vytvoril aj dodatočné bezpečnostné opatrenia v prípade, ak by sa podobný problém opakoval. Poškodení používatelia dostávajú emailové správy podobné tým, ktoré môžete vidieť nižšie a navyše dostávajú bezplatnú licenciu ne Pro verziu služby. Okruh používateľov, ktorí sa s týmto problémom stretli však zrejme nie je veľký.

Stretli ste sa s týmto problémom ? 

dropbox-sync-bug-email

Zdroj: engadgetMichael Armogan (Google+)

13.10.2014

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+