MojAndroid

Pozvanie na tlačovku do Paríža som vnímal špeciálne z viacerých dôvodov. Tešil som sa na moju prvú návštevu tohto hlavného mesta Francúzska. Tešil som sa na Huawei. Táto firma zaujala svojími produktami a prezentáciou už v Barcelone. Dokonca sa nebáli počas predstavenia tabletu MediaPad X1 ukázať aj konkurenčný iPad mini. Bol som teda v očakávaní, čím nás (milo) prekvapí tentokrát. Vedel som, že pôjde o predstavenie novinky Huawei Ascend P7, avšak prinášať našim čitateľom informácie naživo priamo z akcií je naša priorita a tak ide vždy o pridanú hodnotu, sprostredkovať informácie z prvej ruky ako len prekladať novinky zo zahraničných portálov.  No a posledný dôvod bol môj osobný, tento dátum mám vyrytý na obrúčke. Stráviť výročie v Paríži je romantické, avšak moja návšteva bola pracovná. A tak som vymenil manželku za Ondreja Macka z PC REVUE :-)  Nakoniec to však všetko dopadlo inak.

Náš tip
Huawei Ascend P7 má 5″ displej aj 13 Mpix fotoaparát

Poznámky z lietadla

7.5.2014 11:03
Čakáme v lietadle do Paríža. Mali sme už odletieť, ale piloti spozorovali menší problém. Nefungujú správne niektoré prístroje. Aspoň takéto sú prvotné informácie od posádky, vraciame sa z dráhy späť do boxov. Uvidíme, či sa to podarí opraviť alebo nás premiestnia do iného lietadla. Už meškáme 45 minút. Tlačovka Huawei začína o 14.00 hod. Komunikujeme s agentúrou, snažíme sa zistiť viac info, prípadne náhradný let.

11:05
Kapitán sa ujal slova. Dobrá správa, chybu opravia. Odletieť by sme mali do 30-tich minút. Celkové meškanie tak bude 1,5 hodiny. Ondrej to hovoril, Air France sme letieť nemali.

11:21
Počúvam hudbu cez Spotify, ešteže som si stiahol kopec nových albumov do offline režimu deň pred odletom. Presadol som si o jedno miesto dopredu, kde je len jeden človek. V našom rade sa tlačíme traja vedľa seba, ja som sedel v strede.

11:23
Práve sme zistili, že oprava bude trvať ešte hodinu. Nie je to zatiaľ oficiálne, Ondrej to zistil od opravára pri prechádzke ku kabínke pilotov. Niektorí ľudia si už nosia svoju batožinu k prednému východu. Zatiaľ však nikto nevystúpil. Stihneme priletieť do Paríža alebo ostaneme nakoniec doma?

11:30
Neodlietame. Prísľub odletieť o 11:30 sa nenaplnil. Prvý človek vystúpil z lietadla. Mal ísť do Paríža na jeden meeting, ktorý nestihol. Niekoľko ďalších cestujúcich sa tvári nervózne, nestihnú svoj prestupný let do Mexika, Brazílie a ďalších exotických krajín. Nezávidím im. Mám však pocit, že budeme další, ktorí dnes nepoletia. Tiež ideme kvôli tlačovke, ktorá trvá síce 2-3 hodiny, avšak každé ďalšie zdržanie nás odďaľuje od akcie. Samozrejme, pokiaľ nerátam neformálnu večeru o 20.00 spoločne s CZ kolegami. A fakt, že nový Ascend P7 sme si chceli vyskúšať, odfotiť a prípadne hneď aj zobrať so sebou domov. Rozprávam sa s kapitánom, oznámil mi, že potrebujú ďalších 30 minút. Jeden z dvoch palubných počítačov je nefunkčný, mechanici ho práve vymieňajú. Presný čas odletu sa už nikto nesnaží ani len predpokladať, uvidíme ako dopadnú testy nového počítača. Čakáme.

11:46
Už som dlho offline. Kúpil som si 10MB dátový balík na hodinu za dve eurá. Dávam mu maximalne 20 minút pri mojej spotrebe dát, idem teda rýchlo vybaviť pár mailov.

11:54
Opäť hovorí kapitán. Ako správny Francúz začína svoj príhovor vždy vo svojom rodnom jazyku, takže sledujem najprv reakcie domácich a tipujem výsledok. Niektorí ľudia sa začali usmievať, no je to taký smiech cez slzy. Verzia v angličtine moje dohady len potvrdzuje. Nový počítač sa podarilo nainštalovať, no majú problém so správnym nastavením systému. Technikom dávame deadline, ak do 30 minút nebude lietadlo schopné odletu, zruší sa let. Spoločnosť nám ponúkne náhradné riešenie. Myslím, že pre nás to bude jasné.  Plamienok nádeje, že prvýkrát navštívim Paríž, začína zhasínať.

12:12
Prišli autobusy.

Francúzi predsa v sebe nezapreli romantiku a musím sa im osobne poďakovať. Pracovná cesta v Paríži síce nebola, všetky detaily a špecifikácie zariadenia však vďaka mojim šikovným kolegom boli hneď na stránke a nájdete ich v článku Huawei Ascend P7 má 5″ displej aj 13 Mpix fotoaparát.

S manželkou Zuzkou predsa oslávime náš sviatok spoločne. Na Slovensku. Vďaka AirFrance ju prekvapím večer doma s ružami :-)

A vy sa môžete tešiť na prvé dojmy z Ascend P7 už o pár dní. Huawei nám posiela vzorku priamo do redakcie. Ascend P7 je pre mňa už teraz špeciálny smartfón.

7.5.2014

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.