V dnešnej víkendovej časti seriálu obedná prestávka sa pozrieme bližšie na nový herný titul s názvom Blitz Brigade, ktorý bol predstavený v tomto týždni spoločnosťou Gameloft a je vo veľkej miere inšpirovaný populárnou online strieľačkou Team Fortress 2. Ako už iste viete, novinka prináša do mobilných zariadení akčnú multiplayerovú zábavku, v ktorej môžete súperiť s ostatnými hráčmi po celom svete a otestovať si svoje zručnosti z FPS hier. Poďme sa pozrieť, čo všetko ponúka mobilným hráčom na platforme Android.

Blitz Brigade Android hra

Na prvý pohľad sa najvýraznejšou črtou, podobnou s Team Fortress 2 stáva známa animovaná grafika, ktorá dodáva hre zaujímavý rozmer. Ak nemáte vysokorýchlostný internet v domácnosti, na stiahnutie hry z obchodu Google Play si vzhľadom na jej veľkosť 1,3 GB trochu počkáte. Keďže sa jedná o online hru, po prvom spustení je potrebné vytvoriť používateľský profil, ktorý bude ukladať všetky potrebné údaje z hry. Samotný titul ponúka okrem multiplayeru aj tréningové misie, kde si môžete precvičiť streľbu a vytrénovať svoje zručnosti v ovládaní postavy, pričom získavate doležité skúsenosti (XP) ktoré sa prenášajú aj do multiplayera. Celkovo je dostupných až 120 “tréningových” levelov rozdelených na 12 stupňov.

Blitz Brigade recenzia Android Blitz Brigade recenzia Android 3 Blitz Brigade recenzia Android

Ponuka Multiplayer pozostáva z dvoch hlavných častí a tou je výber hry a zbrojnica, kde si môžete zakúpiť niektoré zo širokého spektra silnejších zbraní a rôznych predmetov, ako granáty, brašňa na náboje, rôzne odznaky a iné. Hra pracuje na systéme freemium a teda najlepšie predmety ponúka za diamanty, ktoré je možné kúpiť za reálne peniaze. Napríklad najsilnejšia zbraň (Prototype X Special Edition) stojí 600 diamantov, ktoré majú hodnotu približne 17 €. Pravdepodobnosť, že sa nájde niekto, kto si ju zakúpi je veľmi malá no existuje. Takíto hráči vám budú potom znepríjemňovať v hre život. Zbrojnica je však prepracovaná a ponúka veľmi veľa možností, medzi ktorými je aj upgrade zbraní. Tie však pridávajú aj atribúty ako rýchlosť pohybu alebo väčšie skúsenosti.

Blitz Brigade recenzia Android Blitz Brigade recenzia Android Blitz Brigade recenzia Android

Multiplayer podporuje dva módy a to Deathmatch – snažíte sa zabiť čo najväčší počet hráčov (za jedného získate 1 bod) nepriateľského tímu a prvý tím, ktorý dosiahne 15 bodov vyhráva, Domination – body získavate za zabíjanie protivníkov a za obsadenie nepriateľského územia, prvý tím, ktorý získa 30 bodov vyhráva. Veľmi dobrou možnosťou je pozvať vlastných priateľov, ktorých máte v zozname a hrať po ich boku. Týmto si môžete vybudovať silných spoluhráčov s ktorými si vždy zaistíte výhru. Ovládanie je riešené buď prostredníctvom gyroskopu, čo môže byť niekedy nepríjemné, alebo za pomoci softvérového posuvníka. V nastaveniach je možné vybrať si z troch typov schém ovládania, ktoré odporúčame pozrieť. K ostatným prvkom sa radí tlačidlo pre beh, ktoré využijete najmä aby ste sa dostali rýchlo na polohu “kde to žije”. Veľmi veľkú výhodu má aj tlačidlo v ľavom dolnom roku, ktoré otočí vašu postavu o 180 stupňov, čím rýchlo odrovnáte plížiaceho sa protivníka. Trocha nevhodné je prepínanie zbraní v pravom hornom rohu.

Hra Blitz Brigade v nás zanechala veľmi dobrý pocit a počas testovania sme si užili veľa zábavy. Oceňujeme výbornú grafiku, ktorá vyzerá ešte lepšie než z teaseru a najmä dobré ovládacie prvky, ktoré je možné v prípade nutnosti zmeniť. Freemium model nám veľmi nevadil a zatiaľ sme sa nestretli s poriadne “napumpovaným” hráčom, no to sa časom môže zmeniť. Čo nám vadilo sú občasné bugy. Stalo sa nám, že pri opätovnom spustení hry nám nezostali rovnako veľké skúsenosti a dokonca sme mali o jeden level menej. Ďalším je fakt, že niekedy sa do hry nedostaneme, pretože nás jednoducho neprihlási. Mysleli sme si, že najmä preto autori zahrnuli singleplayer, no aj tam je nutný login. Takéto nedostatky sú však v hre týchto rozmerov vždy prítomné zo začiatku a Gameloft určite popracuje na opravách. Ak ste Blitz Brigade ešte neskúsili, rozhodne tak urobte. Stiahnuť si ju môžete kliknutím na nižšie uvedený widget, ktorý vás zavedie do obchodu Google Play.

Verzia: 3.4.1a
Aktuálna cena: Zdarma
Verzia: 3.4.1a