BLINNKER.com, sociálna sieť pre motoristov, za ktorou stoja slovenskí tvorcovia, začala svoju ostrú prevádzku len pred necelým mesiacom. Dnes už má viac ako 15-tisíc registrovaných užívateľov. Spoločnosť za ostatný mesiac zaujala slovenských motoristov, čo sa prejavilo aj na počte inzerentov predávajúcich alebo kupujúcich motorové vozidlo. Viac ako 9 000 užívateľov si stiahlo aplikáciu BLINNKER.com z Google play a ďalších 1 000 užívateľov z App Storu. Zaujímavé čísla hlásia tvorcovia aj pri návštevnosti stránky.
„Keď sme prišli s myšlienkou vytvoriť jednu platformu, na ktorej nájdu motoristi všetky dôležité informácie zo sveta auto-moto, vedeli sme, že ide o unikátnu a jedinečnú službu. Napriek tomu sme mali prirodzený rešpekt pred uvedením tejto služby na trh. Ostatné tri týždne od spustenia komerčnej prevádzky nás však utvrdili v tom, že to má zmysel a že ideme správnou cestou. Svedčia o tom prvé čísla týkajúce sa počtu stiahnutí, návštevnosti stránky či počtu registrovaných užívateľov,“ hovorí Martin Szotkovski, CEO BLINNKER.com.
Počet reálnych užívateľov webovej stránky www.blinnker.com presiahol za tri týždne hranicu 50-tisíc a stále rastie. Rádovo v stovkách rastie denne aj počet registrácií či počet stiahnutí aplikácie. Počet užívateľov smartfónov s operačným systémom Android využívajúcich aplikáciu Blinnker.com sa blíži k desiatim tisícom.
Záujem vyvolal BLINNKER.com aj na strane importérov motorových vozidiel. Aplikácia je pre nich zaujímavá najmä z pohľadu efektívneho cielenia komunikácie na motoristických užívateľov. Z pohľadu sociálnej siete je BLINNKER.com jedinečný najmä svojou orientáciou na motoristických užívateľov. Atraktivitu dodávajú sociálnej sieti aj funkcionality, vďaka ktorým môže motorista predať, kúpiť, nahlásiť či poistiť auto priamo z platformy BLINNKER.com, a to bez toho, aby sa musel preklikávať na ďalšie webové portály.
Zdroj: TS