Zatiaľ čo boj o zákazníka prebieha denne po celom svete, v domovských krajinách výrobcov si chcú značky udržať za každú cenu pozície jednotiek. Nielen kvôli domácemu trhu a jeho rastu, ale kvôli svojmu menu. To sa zatiaľ darí takmer všetkým spoločnostiam, aj keď Samsung zažíval na konci minulého roka ťažké chvíle. V Južnej Kórei totižto v čase predstavenia iPhone 6 a iPhone 6 Plus trhal Apple rekordy a po prvýkrát sa na tomto trhu usadil s viac ako 20% podielom na trhu. Doteraz sa to nepodarilo žiadnej inej značke. A čo Samsung? Ten je síce stále jednotkou, no v sledovanom období klesol z úrovne 60% na presne 46% podiel.
Apple v októbri a novembri získal v domácej krajine Samsungu až 33% podiel z trhu. Iné značky ako Pantech či LG v krajine nedosiahli veľký úspech a dnes majú na trhu menej ako 15% podiel, v prípade Pantechu dokonca menej ako 5%. Uvidíme, ako sa bude situácia na veľkých svetových trhoch vyvíjať a ako zmení úspechy Samsungu novo predstavený rad zariadení s označením A.
Zdroj: PocketNow