MojAndroid

Spoločnosť Sygic predstavila novú aplikáciu Sygic Job Dispatch, ktorá má pomôcť jednoduchšie a efektívnejšie riadiť zamestnancov v teréne. Ideálna je napríklad pre kuriérske spoločnosti, donášky, opravárske služby a podobne. “Job Dispatch je ideálnym riešením pre menšie spoločnosti pôsobiace v mestách i na vidieku, ktoré si nemôžu dovoliť strácať čas a efektivita je pre nich kľúčovým faktorom na prežitie.” povedal CEO spoločnosti Sygic, Michal Štencl.

sygic

Sygic Job Dispatch prepája počítač dispečera v kancelárií s mobilnými telefónmi zamestnancov. Vďaka aplikácii pre operačný systém Android získavajú zamestnanci nové zadania a pracovné plány priamo do mobilných telefónov podľa ich aktuálnej polohy. V prípade potreby môžu využiť navigačné pokyny zo Sygic GPS Navigácie alebo z Google Maps. Princíp Job Dispatch je jednoduchý. Dispečer v kancelárii vytvorí novú úlohu a priradí ju zamestnancovi, ktorého môže pozorovať v reálnom čase a meniť jeho trasu podľa aktuálnej potreby. Po dokončení úlohy môže zamestnanec v teréne poslať fotografiu o ukončení úlohy či podpísaný preberací protokol.

Okrem komunikácie aplikácie so Sygic GPS Navigáciou obsahuje Sygic Job Dispatch tieto funkcie:

  • Zasielanie nových úloh do mobilného telefónu zamestnanca
  • Rozvrh pracovných úloh
  • Prehľad o aktuálnej polohe zamestnancov
  • Potvrdenie o ukončení úlohy zaslaním fotografie
  • Podrobný prehľad o úlohách s históriou

Sygic Job Dispatch je k dispozícii na vyskúšanie zadarmo na internetovej stránke http://www.sygic.com/jobdispatch. Z obchodu Play si ho môžete stiahnuť pomocou nášho widgetu.

Verzia: 6.0.8
Aktuálna cena: Zdarma
Verzia: 6.0.8
Aktuálna cena: Zdarma

29.1.2014

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+