Tatra banka najnovšie svojich klientov potešila novou verziou aplikácie Čítačka pre mobilné zariadenia. Aplikácia prešla kompletnou zmenou používateľského rozhrania s viacerými drobnými vylepšeniami na uľahčenie používania. Vygenerovaný overovací kód je napríklad možné skopírovať, čo je podstatne jednoduchšie ako ručné prepisovanie. Zmien v najnovšej verzii aplikácie čítačka je ale oveľa viac.
Aplikácia Čítačka úplne odburáva nutnosť mať neustále pri sebe hardvérovú čítačku, ktorú ste dostali ku svojmu účtu v Tatra banke. Vďaka novému dizajnu, ktorý je vytvorený v dizajnovom jazyku podobnom klasickej aplikácii Tatra banka, je nová verzia aplikácie aj veľmi prehľadná a praktická. Úpravou prešiel process aktivácie aplikácie, ktorý je oproti predošlej verzii zrozumiteľnejší. Aplikáciu si môžete aktivovať prostredníctvom Internet bankingu, kontaktného centra Dialóg alebo na ktorejkoľvek pobočke banky. Následne si už v Internet bankingu, alebo aj ostatných aplikáciách banky vystačíte len s touto softvérovou verziou.
Pri softvérovom riešení Čítačky je dôležité poznamenať, že je rovnako bezpečná ako jej hardvérové dvojča. Chráni ju totižto heslo, ktoré si vytvoríte pri prvotnej aktivácii. Ak si zvolíte jednoduché heslo, tak vás aplikácia vyzve, aby ste si ho menili častejšie, ak zložitejšie, tak si s ním vystačíte aj na niekoľko mesiacov. V novej verzii aplikácie bol predĺžený čas automatického odhlásenia. Nemalo by sa vám teda stať, ze vás aplikácia odhlási skôr ako zadáte prevodný príkaz v Internet bankingu. Novinkou je môžnosť nastaviť si beh aplikácie na pozadí t.j. aplikáciu môžete minimalizovať a znova sa do nej vrátiť napríklad pri kopírovaní dát.
Celkovo hodnotíme novú verziu aplikácie Čítačka od Tatra banky veľmi pozitívne a sami sa tešíme na jej používanie. Tatra banka dokazuje, že aj týmito krokmi patrí jej mobilné bankovníctvo k najlepším na Slovensku, čo potvrdzuje aj umiestnenie v ankete Smart Banka 2015. Ak si chcete stiahnuť najnovšiu verziu aplikácie ČítačkaTB, prejdite priamo na web Tatra banky.
dizajn ma vlastny jazyk (asi programovaci ) … to je mi novinka toto
ja inu ako virtualnu nepouzivam…mohla by sa este dat na pol obrazovky dat.
akoze multitasking friendly :D v nugate by to uz malo ist nativne teda aspon podla info co som cital
to ti mozem potvrdit da sa to. mam android 7.1.1 a ide to tam uplne v pohode
https://uploads.disquscdn.com/images/fb557995779801a53153d06b230bd8e7e83752e67c3b8a545b8d5e14283414b4.jpg
Nejaký čas som to používal ale prestalo ma baviť neustále zadávanie hesla pri generovaní kódu a podobne. Ale keď už je to vyriešené možno sa opäť ku nej vrátim.
Najlepšie aplikácie má fakt TB. Idú bez problémov a stačí pri potvrdení úhrad načítať z obrazovky QR kod a je to vybavené.
Akurat ta citacka ciarovych kodov nie je prave jedna z najkvalitnejsich. Ciarove kody rozpoznava velmi zle. To co mi hocijaka ina aplikacia na citanie ciarovych kodov precita okamzite, na to sa ta v TB aplikacii zemeriava nekonecne dlho a aj tak to neprecita. A takisto nedokaze dobre rozpoznat IBAN kod.
Len škoda že samotná aktivácia trvá tak dlho. Po aktivácii musíte čakať min 10 min a potom znova cez čítačku zadať kód.
bol som dlho v tatrabanke, cca 16 rokov, avsak vyberat peniaze z bankomatu kdekolvek na svete, z akehokolvek bankomatu bez poplatku je pre mna absolutna vyhoda, aj ked moja sucasna banka ma dost primitivnu aplikaciu na mobil banking..je to o prioritach, niekto chce peknu apku za ktoru plati 7 ci 8 € mesacne a potom este aj za vybery po svete alebo ozeliete peknu appku a vsetko mate zadarmo, TB ma peknu mobilnu aplikaciu – no platite si ju vsetci co tam mate ucet
Daj inšpiráciu u ktorej banky si.
Vieš čo bol som u jedenej takej “bezpoplatkovej” banky a musel som sa s nimi rozlučiť. Zabili ma 1€ poplatkom pri každom presúvaní prostriedkov medzi normálnym a sporiacim účtom a aj iné perly, skrátka už toho prispôsobovania sa bolo dosť. Radšej si zaplatím mesačne 7 (3,5)€, niekto to dá aj na 0€, mesačne za celkom kvalitné služby a kamenné pobočky… ako pri každej operácií rozmýšľať či mi nezaúčtujú nejaký poplatok, kde na konci mesiaca zistím, že platím viac ako v normálnej kamennej banke.
BTW čítačka je viac menej nanič, keď využívate aplikaciu TB, kde je skoro všetko čo v normálnom IB. Ja už doňho ani neleziem keď ozaj nemusím.
bez čítačky si v TB človek skoro ani neprdne minule som potreboval dobiť kredit samozrejme že v aplikácii to nemajú veď načo každý má mobil a baví ho sa hrať s IB a zadávať kódy pri prihlásení pri schvaľovaní transakcie keby aspoň nepoužívali flash ale nie oni museli prejsť na flash aplikáciu a všetci vieme aký je flash spoľahlivý. Takže rozhodne je tá ich čítačka potrebná ale v skutočnosti to je totálna blbosť a stačila by SMS notifikacia kod.
Akýkoľvek príspevok v ktorom upozorním na nedostatky alebo vážne bezpečnostné rizika aplikácií TB mi je na tomto portály vždy zmazaný.
Takže bohužiaľ znova bez príspevku.
Dovolím si nesúhlasiť, nemažeme žiadne príspevky pokiaľ sú v súlade s Pravidlami diskusie, čiže jednoducho nikoho sa neznažia urážať. Ale ak prispievateľ píše ten istý komentár pod každý článok, tak to náš diskusný systém vyhodnotil ako spam a ostal len pri jednom článku.
Ľahko sa argumentuje keď jedna strana má možnosť zmazať reakciu.
Aaaach…. bez ďalšieho komentára.
MORAJATI PROČITATI O ZEMLJI ZA SVAKU JEDNU KOJU JE POTREBNO, ja sam gospođo Jenny jose, tražio sam zajam da otvorim dobar posao imao sam sreće da stupim u kontakt sa g. Gregory Eduardo, koji mi nudi kredit, pa ako takođe treba pozajmiti ga kontaktirati putem e-pošte (gregoryeduardocompany@gmail.com) za dobar zajam od 1% a oni nude kredit od 5000 dolara do 500.000.000,00 dolara, pa dobiti kredit odmahs