MojAndroid

Súčasťou nášho webu je aj špecializované Android fórum, kde môžete klásť vaše otázky a riešiť problémy s vašimi Android zariadeniami s komunitou ľudí, ktorí sa zaujímajú o mobilné technológie ako také. Nie vždy sa ale nájde niekto, kto by vám dokázal pomôcť, a tak sme sa rozhodli, že vám pravidelne budeme pomáhať s riešením vašich problémov. Dnes sme sa rozhodli pomôcť používateľovi s prezývkou dodo13, ktorý má problém so zamŕzaním jeho zariadenia.

Dobry den.. mam s7 edge brany z telekomu mam ho 11 mesiacov.

par dni pred aktualizaciou na android 7.0 sa mi stalo ze mi telefon zamrzol.. potom ho samo restartovalo asi 2 hodiny stale mi naskakovala uvodna obrazovka s nazvom telefonu … najprv to niekolkokrat znovu spustalo a potom ostalo zamrznute.. na nete som sa docital o tvrdom restarte.. ked som to pouzil restartlo mi ho asi 7x este.. dalej po aktualizacii andoroidu sa mi to stalo znovu.. ale do nejakych 10 min som ho nastartoval a resetol som to na vyrobne udaje.. a dneska znovu raz zamrzol ale len raz a zapol sa… nevie niekto poradit co s tym? treba reklamovat a dat nahrat znovu software ?

Pamatovou kartou to asi nebude mam ju tam 3 mesiace a mam samsung micro sdhc 32gb s rychlim citanim, karta na 4K videa…

Odpoveď od Stano36

Môžeš skúsiť núdzové obnovenie cez Smart Switch a pre istotu vyber SD kartu aby si vylúčil chybu spojenú z SD kartou. Ak sa ti problém bude naďalej prejavovať tak z kľudným svedomím môžeš poslať svoje zariadenie do servisu. Ty si už urobil všetko potrebné, aby si vylúčil chybu niektorej aplikácie, ktorá ti mohla robiť problémy.

Odpovedá Ondrej z MôjAndroid.sk

Ahoj Dodo. Vyzerá to na poškodenú matičnú dosku, podobný problém sme mali na jednom zariadení aj my v redakcii. Môžeš vyskúšať núdzové obnovenie, ktoré ti odporúča Stano, no ak ti to nepomôže, tak zariadenie rozhodne pošli na reklamáciu.

Náš tip
AndroidForum.sk: Beta verzia Androidu 7.0 pre Honor 7 Lite #36

Nezabudnite! Ak máte nejaký problém s vašim mobilným zariadením, napíšte na www.AndroidForum.sk a my, alebo Android komunita, ktorá naše fórum pravidelne navštevuje, vám pomôže. Pokiaľ ste v mobilných technológiách zbehlí, môžete na našom fóre poradiť iným používateľom. Však viete, ako to býva – ako sa do hory volá, tak sa z nej aj ozýva. Možno aj vy raz budete potrebovať pomoc a nájde sa niekto ochotný, kto vám poradí!

26.3.2017

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

10 odpovedí na “AndroidForum.sk: Pomoc so zamrznutým Samsungom Galaxy S7 #37”

  1. Jeb.i to o zem… mam ho aj ja a pomohlo ? ale je to duos z Mogadiso. No a teraz trochu reality, necakaj a daj to na reklamacku ked je to v zaruke. :)

  2. Ak sa ti problém bude naďalej prejavovať tak Z kľudným svedomím… To už vážne?

      • “chybu spojenú z SD kartou” – to nebude chybicka. tiekto proste nevie kedy pouzit s a kedy z :D

  3. Nemusite chodiť ani do predajne. Stačí, že využijete PREMIUM SERVIS!

  4. 1. S7 INFOLINKA

    Potrebujete poradiť s nastavením? Zaujíma Vás, v akých verziach a kde sa dá Galaxy S7 kúpiť? Máte technický problém so svojim telefónom Galaxy S7? Zavolajte na špeciálnu Galaxy S7 infolinku a my Vám pomôžeme, či už ide o radu alebo reklamáciu.

    0800-MojeS7 / 0800 66 53 77

    2. PRIORITNÝ SERVIS/ OPRAVA DO 1 h

    Už nemusíte čakať týždne ani dni, pokiaľ Vašu S7 opravíme. Zákazníkov s telefónom Galaxy S7 zakúpeným v SR* teraz obslúžime v našich servisných centrách v Bratislave, Košiciach, či Žiline. Opravu Vašej S7 zabezpečíme najneskôr do 1 hodiny.

    3. OSOBNÉ VYZDVIHNUTIE

    Vaše Galaxy S7 nefunguje tak ako by mala? Nemáte čas cestovať do servisu? Využite našu ponuku dopravy a nechajte nás vyzdvihnúť váš pokazený telefón kdekoľvek v rámci Slovenskej Republiky*. Ako to funguje?

    Zavolajte na S7 infolinku 0800 66 53 77 a zaregistrujte Vašu požiadavku na servis.
    Dohodnite sa s vodičom na mieste a čase odovzdania Vášho pokazeného Galaxy S7.
    Váš pokazený telefón odovzdáte vodičovi pri dohodnutom stretnutí. Náš vodič Vám zapožičia náhradný telefón Galaxy S7, ktorý môžete používať po dobu opravy.
    Hneď ako bude Váš telefón pripravený, náš vodič Vás bude kontaktovať ohľadne času a miesta odovzdania.

  5. Nie zrovna najlacnejsi phone, a robit s nim pokusy ako keby to bol 10 rocny kram… Samozrejme, ze ho treba cim skor reklamovat. Ak je to navyse premiovy kusok s premiovym servisom, netreba cakat.

  6. Mam pre teba riesenie…. mne mrzol mobol kazde cca 2 dni, vela som hladal, avsak nasiel som az jednu info o aplikacii, ktora ma pomoct a veru aj pomhla, uz 2 mesiace som nemal ani jedno zamrznutie. Ani na androide 6.0.1 ani na 7.0. Aplikacia sa vola SOD Killer (Sleep of Death) a je dostupna zadarmo v google play. ROOT nie je potrebny. Skus toto, ako vravim, mne to pomohlo a nic som nemusel reklamovat.

    • Mam novy Samsung S7 asi cca 2 týždne…a uz mi stihol mrznut a prehadzovat vigety….nainstalovala som dotyčnu appku a som zvedava ci pomože…

  7. Mál som tento problém po 3 mesiacoch používania – Reklamovali mi to – chyba – odpálená matičná doska… teraz 9 mesiacov po oprave ani naznak seknutie alebo nejakej vady a je stále vode-odolný :D – odpoveď s tým sa ešte nestretli 1kus čo bol reklamovaný… ale, že iPhone reklamujú ľudia každý druhý deň — ORANGE

+