MojAndroid

Súčasťou nášho webu je aj špecializované Android fórum, kde môžete klásť vaše otázky a riešiť problémy s vašimi Android zariadeniami s komunitou ľudí, ktorí sa zaujímajú o mobilné technológie ako také. Nie vždy sa ale nájde niekto, kto by vám dokázal pomôcť, a tak sme sa rozhodli, že vám pravidelne budeme pomáhať s riešením vašich problémov. Dnes sme sa rozhodli pomôcť používateľovi s prezývkou leejo68, ktorý má špecifický problém s reštartmi svojho zariadenia.

Používateľ leejo68 sa pýta:

Dobrý deň prajem. Mám na vás prosbu asi dva mesiace do zadu som si kúpil Samsung Galaxy Note 4 n910f u operátora T-mobile kedže sa mi to zdala asi najlepšia voľba za tie peniaze.. Žial nestihol som odsledovať jeho správanie na 5.0 pretože keď som ho kúpil bola už aktualizácia na 6 a rovno som aktualizoval. Môj problém je že z ničoho nič sa reštartne aj keď sa s nim vôbec nerobí proste ma nejaký interval ako keby. Po prečítaní pár článkov a fór som vybral SD kartu, spustil bezpečnostný režim urobil factory reset a bezvýsledne,  ešte to vraj môže byť baterka, no vyhadzovať peniaze zbytočne nechcem a kedže nemám náhradný telefón tak reklamáciu volím ako poslednú možnosť… Nemal by niekto ešte nápad čo stým?

Odpoveď od verny94:

Kúp tú baterku. Tá nie je tak drahá.

Odpoveď od Stano36:

Ja by som bez dlhého váhania určite poslal dvojmesačné zariadenie na reklamáciu.

Odpoveď z redakcie MôjAndroid.sk:

Pri dvojmesačnom zariadení netreba vôbec rozmýšľať nad kúpou novej batérie a zariadenie rovno poslať na reklamáciu. Akýkoľvek zásah do hardvéru môže predajca vyhodnotiť ako nedovolený a môžeš prísť o záruku. Samovoľné reštarty sú s najväčšou pravdepodobnosťou spôsobené vadou na matičnej doske, a jej výmena je nielen finančne náročná, ale aj pomerne nebezpečná, takže by sme ti ju v domácom prostredí rozhodne neodporúčali. Ak prídeš na predajňu operátora, kde si zariadenie kúpil a vysvetlíš im situáciu, určite ti budú ochotní požičať na dobu reklamovania tvojho zariadenia nejaký náhradný smartfón. 

Náš tip
AndroidForum.sk: Ako odstrániť zasekávanie tabletu NVIDIA Shield #16

Nezabudnite! Ak máte nejaký problém s vašim mobilným zariadením, napíšte na www.AndroidForum.sk a my, alebo Android komunita, ktorá naše fórum pravidelne navštevuje, vám pomôže. Pokiaľ ste v mobilných technológiách zbehlí, môžete na našom fóre poradiť iným používateľom. Však viete, ako to býva – ako sa do hory volá, tak sa z nej aj ozýva. Možno aj vy raz budete potrebovať pomoc a nájde sa niekto ochotný, kto vám poradí!

30.10.2016

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+