MojAndroid

Súčasťou nášho webu je aj špecializované Android fórum, kde môžete klásť vaše otázky a riešiť problémy s vašimi Android zariadeniami s komunitou ľudí, ktorí sa zaujímajú o mobilné technológie ako také. Nie vždy sa ale nájde niekto, kto by vám dokázal pomôcť, a tak sme sa rozhodli, že vám pravidelne budeme pomáhať s riešením vašich problémov. Dnes sme sa rozhodli pomôcť používateľovi s prezývkou leejo68, ktorý má špecifický problém s reštartmi svojho zariadenia.

Používateľ leejo68 sa pýta:

Dobrý deň prajem. Mám na vás prosbu asi dva mesiace do zadu som si kúpil Samsung Galaxy Note 4 n910f u operátora T-mobile kedže sa mi to zdala asi najlepšia voľba za tie peniaze.. Žial nestihol som odsledovať jeho správanie na 5.0 pretože keď som ho kúpil bola už aktualizácia na 6 a rovno som aktualizoval. Môj problém je že z ničoho nič sa reštartne aj keď sa s nim vôbec nerobí proste ma nejaký interval ako keby. Po prečítaní pár článkov a fór som vybral SD kartu, spustil bezpečnostný režim urobil factory reset a bezvýsledne,  ešte to vraj môže byť baterka, no vyhadzovať peniaze zbytočne nechcem a kedže nemám náhradný telefón tak reklamáciu volím ako poslednú možnosť… Nemal by niekto ešte nápad čo stým?

Odpoveď od verny94:

Kúp tú baterku. Tá nie je tak drahá.

Odpoveď od Stano36:

Ja by som bez dlhého váhania určite poslal dvojmesačné zariadenie na reklamáciu.

Odpoveď z redakcie MôjAndroid.sk:

Pri dvojmesačnom zariadení netreba vôbec rozmýšľať nad kúpou novej batérie a zariadenie rovno poslať na reklamáciu. Akýkoľvek zásah do hardvéru môže predajca vyhodnotiť ako nedovolený a môžeš prísť o záruku. Samovoľné reštarty sú s najväčšou pravdepodobnosťou spôsobené vadou na matičnej doske, a jej výmena je nielen finančne náročná, ale aj pomerne nebezpečná, takže by sme ti ju v domácom prostredí rozhodne neodporúčali. Ak prídeš na predajňu operátora, kde si zariadenie kúpil a vysvetlíš im situáciu, určite ti budú ochotní požičať na dobu reklamovania tvojho zariadenia nejaký náhradný smartfón. 

Náš tip
AndroidForum.sk: Ako odstrániť zasekávanie tabletu NVIDIA Shield #16

Nezabudnite! Ak máte nejaký problém s vašim mobilným zariadením, napíšte na www.AndroidForum.sk a my, alebo Android komunita, ktorá naše fórum pravidelne navštevuje, vám pomôže. Pokiaľ ste v mobilných technológiách zbehlí, môžete na našom fóre poradiť iným používateľom. Však viete, ako to býva – ako sa do hory volá, tak sa z nej aj ozýva. Možno aj vy raz budete potrebovať pomoc a nájde sa niekto ochotný, kto vám poradí!

30.10.2016

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

6 odpovedí na “AndroidForum.sk: Radíme s reštartmi pri Samsungu Galaxy Note 4 #17”

  1. Mal so presne ten istý problém s Note 4… Tiež som uvažoval nad kúpou novej baterky ale radšej som ho dal reklamovať… Po 3týžnoch mi dali vedieť že je v … matičná doska a nedá sa zohnať nová tak mi vrátili kúpnu cenu…

    • Mně teď základní desku měnili, je to asi týden zpátky …
      Ale problém s restarty jsem měl už tak rok zpět, kdy to opravdu způsobovala baterie. Po koupi nové problém zmizel.

  2. Ahoj, ak si z Bratislavy alebo okolia odporucal by som navstivit Samsung Plazu na Galvaniho ulici , zariadenie mozes odovzdat na reklamaciu priamo tam a telefon bude urcite opraveny za vyrazne kratsiu dobu … vlastna skusenost :)

  3. Tento istý problém mám aj ja, najskôr som si myslel, že to spôsobujú aplikácie ale nešlo mi do hlavy, že presne tie isté aplikácie, ktoré som mal aj ja mal aj brat na druhom telefóne a nič také mu nerobilo (žiadne reštartovanie). Po odinštalovaní aplikácii rôzneho typu a po niekoľkých softvérových updatoch a po obnoveniach do továrenských nastavení, som sa rozhodol, že to už viac nemá zmysel čakať. Pred dvoma týždňami som dal telefón reklamovať… zatiaľ čakám ..

  4. Mne sa stávalo po roku a pol prevádzky že sa Note 4 vypol hoci batéria mala 40%. Kapacita batérie následne klesla na cca 5% a telefón sa pokúšal reštartovať. Po zakúpení originálnej novej batérie problém zmizol a mobil si nemôžem vynachváliť. U dvojmesačného mobilu by som to riešil reklamáciou.

Pridaj komentár

+