MojAndroid

Súčasťou nášho webu je aj špecializované Android fórum, kde môžete klásť vaše otázky a riešiť problémy s vašimi Android zariadeniami s komunitou ľudí, ktorí sa zaujímajú o mobilné technológie ako také. Nie vždy sa ale nájde niekto, kto by vám dokázal pomôcť, a tak sme sa rozhodli, že vám pravidelne budeme pomáhať s riešením vašich problémov. Dnes sme sa rozhodli pomôcť používateľovi s prezývkou Huďo, ktorý má skúsenosť s poškodením smartfónu počas reklamácie.

Používateľ Huďo sa pýta:

Zdravím mám problém s mojou xperiou. Telefón mám už asi rok a do minulého mesiaca a ním nebol žiadny problem. Avšak jedného krásneho dňa sa mi na jeho obrazovke začali objavovať zvislé farebné pásiky. Tak som ho bol zaniesť do orangeu na reklamáciu z kadiaľ putoval do ESC servisu v BA. Vrátili mi ho po mesiaci a vymenený LCD displayom. Keď som ho preberal zdal sa mi úplne v poriadku. Na druhý deň som si všimol že nejde LTE sieť aj keď som všetko nastavil ako mal a neskôr som si všimol že je telefón prehnutý čo pred tým určite nebol. Ešte v ten deň som ho zaniesol naspäť do orangeu kde keď som vysvetlil čo sa telefónom je tak slečna za pultom poznamenala že sa ani nečuduje že prišiel telefón zo servisu ohnutý. Včera som si ho bol vyzdvihnúť a bolo mi povedané že sa žiadne vady na zariadení pri testovaní v servise neprejavili. Mobil som teda zobral domov kde som ho vyskúšal 4g nejde furt sim kartu som odskúšal aj v bratovom mobile (tiež m4 aqua) a tam 4g išlo mobil je prehnutý furt a myslím že to spôsobili v servise pri výmene toho LCD. Takže sa pýtam ako postupovať ?? Lebo ak ho tam pošlem zase budem bez mobilu a tuším že mi ho vrátia v tomto istom stave. Za odpovede vopred ďakujem.

Odpoveď od Stano36

Poslať naspäť na reklamáciu môžeš kvôli pripojeniu LTE. Stým ohnutým displejom si nemal mobil prevziať. Viem, že si si to vtedy nevšimol, ale teraz nevieš dokázať že sa to stalo v servise.

Odpoveď z MôjAndroid.sk

Ahoj Huďo. V tomto prípade je postup naozaj zložitý. Jediné, čo môžeš urobiť, je v Orange-i podať sťažnosť na reklamáciu tvojho zariadenia, ktorého poškodenie je ale v tomto prípade ťažko dokázateľné. Ako písal Stano, mal si si zariadenie poriadne skontrolovať po príchode z reklamácie a neprebrať ho v prípade, že bolo poškodené. Musíš chápať, že by sa to dalo otočiť aj na druhú stranu – niekto by si mohol hneď po reklamácii inak poškodiť svoj smartfón a mohol by sa pokúsiť zhodiť to na reklamačného technika. Čo môže hrať v tvoj prospech, je reklamačný protokol, ktorý si vypĺňal pred odovzdaním zariadenia na reklamáciu. Ak v ňom nie je napísané, že zariadenie bolo viditeľne ohnuté, tak môžeš žiadať nápravu do pôvodného stavu – tzn. do stavu, ktorý je uvedený v protokole pri odovzdaní zariadenia, ktoré podľa neho nebolo ohnuté.

Náš tip
AndroidForum.sk: Ako upraviť tlačidlá notifikačnej lišty v HTC 10 #22

Nezabudnite! Ak máte nejaký problém s vašim mobilným zariadením, napíšte na www.AndroidForum.sk a my, alebo Android komunita, ktorá naše fórum pravidelne navštevuje, vám pomôže. Pokiaľ ste v mobilných technológiách zbehlí, môžete na našom fóre poradiť iným používateľom. Však viete, ako to býva – ako sa do hory volá, tak sa z nej aj ozýva. Možno aj vy raz budete potrebovať pomoc a nájde sa niekto ochotný, kto vám poradí!

11.12.2016

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+