MojAndroid

V rámci ponuky nášho webu je vám neustále k dispozícii aj špecializované Android fórum, kde môžete klásť vaše otázky a riešiť problémy s vašimi Android zariadeniami. Radu či riešenie môžete konzultovať s komunitou ľudí, ktorí sa zaujímajú o mobilné technológie ako také. Dnes sme sa rozhodli priniesť vám hneď niekoľko najviac diskutovaných príspevkov za posledný týždeň!

Náš tip
AndroidForum.sk: Prinášame najviac diskutované príspevky! #61
Náš tip
AndroidForum.sk: Prinášame najviac diskutované príspevky! #60

NIktoš píše: VYBÍJANIE BATERKY – HONOR 7

Náš tip
RECENZIA | Honor 7: Dostupná alternatíva k high-end smartfónom

“Čaute, baterka mi od odpojenia ráno (nabíja sa cez noc) vydržala tak do 16.00. Žiadne výrazné telefonovanie, ale možno kopa apiek, ktoré synchronizujú. Dal som vymeniť baterku a stav sa nezmenil. Viete mi niekto poradiť ako problém riešiť resp. diagnostikovať (bez toho aby som ho musel poslať na diagnostiku, ktorá trváa 2 týždne)? Mobil už má cez 2 roky, ale vyhovuje mi. Rád by som si ho ponechal. Behať ale s ext. nabíjačkou, nemám chuť. Dík.”

Kliknutím na obrázok môžete zobraziť všetky používateľské recenzie smartfónu Honor 7.

Ak dokážete nášmu čitateľovi pomôcť, neváhajte a napíšte svoj pohľad do príslušného vlákna AndroidForum.sk.

Martin_15 píše: SAMSUNG GALAXY A3 PO ROOT

Náš tip
RECENZIA Samsung Galaxy A3 2016: So štýlom a vysokou cenou

“Dobrý deň, vlastním Samsung Galaxy A3 (2016), ktorý som rootol a po určitej dobe zresetoval. Pri resetovani cez Nastavenia mi dalo chybu a nešiel mi spustiť mobil, tak som spustil ODIN na ktorom som si stiahol Firmware pre môj mobil.. Lenže aj pri inštalovani cez tento ODIN mi vypisovalo chybu v programe:
<ID:0/004> SingleDownload.
<ID:0/004> sboot.bin
<ID:0/004> FAIL!
a po odstraneni sboot.bin aj subor cm.bin (ktorý som tiež odstranil) a v mobile sw rev. check fail device 4 binary 3. Po odstranení suborov sboot.bin a cm.bin som tento problem vyriešil a nainšťaloval úspešne systém bez suborov sboot.bin a cm.bin ktoré som zmazal, lenže mobil mi strašne seká a nechce mi ani zdedekovať ani SIM kartu, proste mi ju ani nenačíta ako keby tam vôbec nebola. Preto Vás žiadam vás o radu, keďže už po 8. hodinách robenia si neviem dať rady..
Ďakujem za odpoveď vopred.”

Kliknutím na obrázok môžete pridať novú používateľskú recenziu smartfónu Samsung Galaxy A3 (2016).

Ak dokážete nášmu čitateľovi pomôcť, neváhajte a napíšte svoj pohľad do príslušného vlákna AndroidForum.sk.

gabrielito píše: PRENOSNY REPRODUKTOR NA OZVUCENIE MENSEJ KANCELARIE

“Zdravicko priatelia, chceme si do kanclu kupit nejaky prenosny reprak len taky co rano postavime na stol a ked budeme odchazat tak ho dame do skrine. Kancelaria ma cca 15m2. Nieco zaujimave v cene do 100 eur ?”

Ak dokážete nášmu čitateľovi pomôcť, neváhajte a napíšte svoj pohľad do príslušného vlákna AndroidForum.sk.

Nezabudnite! Ak máte nejaký problém s vaším mobilným zariadením, napíšte na www.AndroidForum.sk a my, alebo Android komunita, ktorá naše fórum pravidelne navštevuje, vám pomôže. Pokiaľ ste v mobilných technológiách zbehlí, môžete na našom fóre poradiť iným používateľom. Však viete, ako to býva – ako sa do hory volá, tak sa z nej aj ozýva. Možno aj vy raz budete potrebovať pomoc a nájde sa niekto ochotný, kto vám poradí!

1.4.2018

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+