MojAndroid

Možno sa vám už stalo, tak ako redaktorovi z Android Central, že ste vyhodili nehorázne peniaze za aplikáciu, ktorá vás sklamala a nestihli ste vrátiť platbu do 15 minút.

V nasledujúcom videu si môžete pozrieť azda najdrahšiu aplikáciu v Google Play Store, ktorá stojí necelých 200 amerických dolárov.

Ak sa vám už niečo podobné stalo a „prešvihli ste 15 minút“, určite ste rozmýšľali nad tým, ako by bolo možné vrátiť platbu aj napriek tomu, že už 15 minút od stiahnutia aplikácie uplynulo.

Redaktor Android Central sa pokúsil vrátiť platbu za aplikáciu “Vuvuzela” po 30 hodinách od objednania. Zdá sa, že takéto navrátenie je možné a pozrime sa na to spoločne ako.

Na začiatok by sme sa mali pozrieť do podmienok obchodovania na Google Play Store. Vrátenie platby v Google Play Store je definované nasledovne:

Pravidlá pre vrátenie platby
Aplikáciu zakúpenú prostredníctvom služby Android Market môžete do 15 minút od prevzatia vrátiť a získate plnú náhradu platby. Danú aplikáciu môžete vrátiť iba raz. Ak následne znova zakúpite tú istú aplikáciu, druhýkrát ju už vrátiť nemôžete.

Postup vrátenia aplikácie:
V službe Market navštívte stránku Moje prevzaté súbory a vyberte aplikáciu, ktorú chcete vrátiť.

  • Aplikácie, ktoré je možné vrátiť, sú označené tlačidlom „Odinštalovať a vrátiť platbu“. Poznámka: Po uplynutí doby na vrátenie (15 minút) sú všetky predaje konečné.
  • Ak na tlačidlo „Odinštalovať“ kliknete po uplynutí 15 minút, prebehne len odstránenie aplikácie z vášho zariadenia. Viac informácií o odinštalovaní zakúpených aplikácií.

Ak budete s niektorou z aplikácií nespokojní po uplynutí 15 minút, odporúčame vám priamo kontaktovať vývojára. Viac informácií o vrátení platieb.

 No a tu je už návod, ako môžete uplatniť vrátenie platby aj po uplynutí termínu 15 minút, okrem toho, že kontaktujete priamo vývojára.

  1. Prihlásite sa do účtu svojho konta na Google Play Store: https://play.google.com/store/account
  2. Kliknite na odkaz “ohlásiť problém s aplikáciou“, samozrejme, ktorú chcete vrátiť.
  3. Vyberte v ponuke možnosť vrátenie peňazí.
  4. Vyplňte dôvod, prečo chcete vrátiť peniaze a odošlite.

V prípade „Vuvuzela“ aplikácie redaktora Android Central sa podarilo úspešne vymôcť necelých 200 amerických dolárov, ktoré zaplatil „za dlhý tón tejto skvelej aplikácie s nízkou kvalitou zvuku“.

Samozrejme, každá požiadavka sa posudzuje individuálne a pravidlá nákupu dovoľujú udeliť výnimky, kedy vám platba bude vrátená, pokiaľ udáte relevantné dôvody, prečo chcete platbu vrátiť.

Zdroj, foto: Android Central, MôjAndroid.sk

27.6.2012

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+