MojAndroid

Konferencia prinesie 14 spíkrov a know-how, ako sa odlíšiť od konkurencie, dosahovať vyššie zisky a zlepšiť zákaznícky servis.

Novinky a rady zo sveta online predaja aj marketingu prináša ďalší ročník konferencie ShopComm, ktorá je určená nielen e-shopom, ale akýmkoľvek biznisom, ktoré využívajú svet internetu. Koná sa vo štvrtok 25. októbra 2018 v Hoteli Color v Bratislave. O svoje know-how sa podelia zástupcovia štyroch e-shopov ocenených v súťaži ShopRoku – Notino, ArmyoriginalBubulakovo a Nay. Značka dizajnových stoličiek Neseda sa podelí o svoj úspešný príbeh, ktorý sa práve nachádza vo fáze zahraničnej expanzie.

Kľúčovým predpokladom pre úspech online aktivít je odlíšiť sa od konkurencie. Michal Král z portálu Pricemania, ktorý pracuje pre najväčších hráčov na trhu, prezradí, ako si zanalyzovať konkurentov. Slovenská podnikateľka a konzultantka žijúca v Austrálii Silvia Myers poradí, ako sa vyrovnať s tromi najvážnejšími problémami e-shopov – vysokými nákladmi, nízkymi ziskami a klientmi, ktorí sa nevracajú. Spojenie psychológie a marketingu sľubuje prednáška od Mindworx, ktorá pomáha firmám poštuchnúť klientov tam, kde ich chcú mať.

Program akcie nájdete na www.shopcomm.eu/program, registrovať sa môžete na www.shopcomm.eu/registracia.

Na konferencii ShopComm vystúpia tento rok aj spoločnosti DPDIPSOS, NEOSHIPRIESENIA. Organizátorom je FUSION, generálnym partnerom PRICEMANIA, hlavnými partnermi DPDNEOSHIP, partnermi WEBGLOBE – YEGON, THE BRIDGE, BIZNISWEBRIESENIA.COM.

9.10.2018

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+