MojAndroid

4ka dnes na tlačovej konferencii oficiálne predstavila svoje nové produktové portfólio. Nový balík služieb TO. alebo tiež Total Online, je zameraný na dátovo náročných zákazníkov. Ten prináša nielen 10GB predplatených dát za 10 eur, ale aj 100 minút volaní a SMS správ do všetkých sietí v rámci EÚ. To všetko v po zakúpení balíka TO.10. Teraz poznáme ďalšie podrobnosti.

Náš tip
4ka spúšťa balík TO.10. Ponúka 10GB dát, 100 minút a SMS len za 10€

Balík TO.10 obsahuje:

  • 10 GB dát vo vlastnej sieti 4ky
  • 100 minút alebo SMS v rámci všetkých sietí v SR a z/do EÚ
  • volania po 3. minúte vo vlastnej sieti 4ky
  • automatickú obnovu dát a minút/SMS každých 30 dní, alebo po vyčerpaní objemu dát v balíku
  • online kontrolu spotreby cez novo spustenú Moju zónu
  • nastavenie automatického dobitia kreditu cez novo spustenú Moju zónu pre lepší komfort
  • V balíku TO.10 nie sú zahrnuté volania na špeciálne čísla ako audiotext, zákaznícku linku 950, skrátené čísla alebo platby za služby.

Volné minúty a sms, ktoré neprečerpáte do 30 dní alebo do minutia všetkých predplatených dát, sa automaticky prenášajú a teda neprepadnú. Automatická obnova balíka sa realizuje až po splnení vyššie spomínaných podmienok. To znamená, že ak si 1. v mesiaci aktivujete balík a dáta prečerpáte už 15., tak dôjde k jeho automatickej obnove. Ak vám ale v pôvodnom balíku ostalo napríklad ešte 20 min a 50 sms, tak tieto sa najskôr dočerpajú a nové minúty a SMS začnete z nového balíka využívať až po ich minutí. Okrem toho, na webe štvorky pribudli aj informácie o možnosti zrušenia automatickej obnovy balíka. Ten aktivujete alebo deaktivujete SMS správou na číslo 950, a to so znením TO.10 resp. TO.10 STOP. Stav automatickej obnovy si overíte SMS správou TO.10 STAV  na rovnaké číslo.

„Ak dnes ešte naši konkurenti bazírujú na klasických hlasových balíkoch z 90. rokov, znamená to, že alebo nesledujú trh, alebo im je záujem zákazníka ukradnutý. Len za ostatných šesť mesiacov sa priemerná spotreba našich dátujúcich zákazníkov zdvojnásobila a neustále rastie a bude ešte naďalej viac rásť. Podľa prieskumov, ktoré sme si dali urobiť, ale aj z celosvetových trendov vidíme, že mladí a nielen tí, dnes už netelefonujú a neposielajú klasické SMS. Naopak, omnoho viac už začínajú využívať na komunikáciu aplikácie ako Facebook Messenger, Snapchat, Instagram, Twitter, Viber, či WhatsApp, ktoré využívajú rýchle dáta v mobile a tým pádom umožňujú nepomerne bohatšiu komunikáciu. Ľudia skrátka chcú a potrebujú byť totálne online,“ vysvetľuje pozadie vývoja nového produktu výkonný riaditeľ SWAN Mobile, a. s., Martin Mosný.

Moja zóna

Zákazníci 4ky si môžu dobíjať kredit podľa vlastnej potreby. Prvou možnosťou je jednorázové dobitie kreditu, no sú tu aj pohodlnejšie spôsoby. Tým druhým je pravidelné dobitie kreditu – zákazník nastaví hodnotu kreditu a časový interval, môže to byť mesiac či týždeň alebo konkrétny deň (napr. 15. deň v mesiaci), kedy chce mať kredit dobitý prostredníctvom platobnej karty o určitú sumu. Tretí spôsob je automatické dobitie kreditu – zákazník si nastavuje hodnotu dobitia, ak mu poklesne kredit pod hodnotu 0,50 eura alebo jedno euro. Vtedy sa mu automaticky pripíše kredit v hodnote, ktorú si nastaví. Môže to byť 4, 8, 10, 12 alebo 16 eur. História dobíjania bude k dispozícii po dobu niekoľkých mesiacov v rámci zákonných medzí. Podrobný výpis hovorov je však stále dostupný len na vyžiadanie a z webu sa k nemu v rámci sledovania spotreby nedostanete.

4ka počnúc dnešným dňom postupne spúšťa ďalšie funkcie a sekcie webu Moja Zóna, ktoré by mali byť pre zákazníkov dostupné už v nasledovných hodinách alebo dňoch. Na tlačovke zástupcovia operátora demonštrovali funkcie dobíjania a funkčné bolo už aj pridávania platobných kariet. 

Automatické i pravidelné dobitia kreditu sa realizujú cez zabezpečený systém partnerskej banky. Pre oba spôsoby platí, že zákazník si môže nastaviť aj mesačný limit z platobnej karty, aby mal zákazník svoje platby pod kontrolou, ideálne, ak dobíja kredit cez platobnú kartu aj pre viaceré telefónne čísla. Na plnohodnotné využívanie Mojej zóny je potrebná registrácia, ktorá však prebieha veľmi rýchlo a jednoducho. Základná kontrola spotreby je k dispozícii aj prostredníctvom jednorázového prihlásenia cez SMS token. Ihneď po zaregistrovaní si môže zákazník skontrolovať stav kreditu alebo zobraziť aktuálny prehľad spotreby. Okrem toho majú zákazníci výrazne uľahčený proces dobíjania kreditu. Stačí, ak prostredníctvom Mojej zóny zákazník požiada o uloženie údajov o svojej platobnej karte pre účely dobíjania kreditu. Samotné údaje o karte však neukladá operátor, ale priamo jedna z popredných slovenských bánk, s ktorou 4ka spolupracuje.

4ka porovnáva TO.10 s konkurenciou

4kato

4kato10

19.9.2016

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+